فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان گفت: فرمانده انتظامی استان از دستگیری سرگرد قلابی وکلاهبردارمامورنما توسط پلیس استان خبر داد.
کد خبر: ۴۶۱۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱ 17 July 2017
به گزارش تابناک : سردار عزیزاله ملکی بیان داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی با معرفی خود به نام "شهرام حسینی " و به عنوان سرگرد نیروی انتظامی از شهروندان کلاهبرداری می کند،پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود:در بررسی ها مشخص شد این فرد طی تماس تلفنی با شماره هایی به صورت اتفاقی و معرفی خود به نام سرگرد حسینی مبنی بر اینکه به همراه خانواده بوده وخودرو وی در(مسیر بندرعباس) خراب شده و نیاز به مبلغی وجه نقد جهت تعمیر دارد و با قول اینکه پس از رسیدن به مقصد وجه ماخوذ را برمی گرداند بدین طریق از شهروندان کلاهبرداری کرده و دیگر پاسخگوی تلفن آنان نبوده است.

سردار ملکی اذعان داشت: با توجه به تعدد شکایات شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنان با این شیوه و با اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخصات متهم به نام "شهرام- حسینی" شناسایی و خطوط تلفن همراه وی که حدود ۱۰ خط است مورد رد یابی قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد:با تلاش شبانه روزی و با توجه به اقدامات انجام شده محل اختفاء متهم واقع در استان کرمانشاه شناسایی و اکیپی از ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری استان هرمزگان به محل اعزام و با همکاری ماموران پلیس آگاهی کرمانشاه وی را در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.

سردار ملکی با اشاره به اینکه متهم در سال ۱۳۹۱ به همین جرم در زندان مرکزی بندرعباس بود تصریح کرد: وی در بازجویی اولیه به بزه انتسابی و کلاهبرداری تلفنی از شهروندان استان هرمزگان و برخی دیگر از استان ها با این شیوه اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به اینکه متهم تا کنون به ۶۰ فقره کلاهبرداری اقرار کرده است، تاکید کرد: در این راستا ۳۵ نفر از مال باختگان استان که قربانی اقدامات و چرب زبانی متقلبانه این متهم با شیوه و شگرد فوق شده بودند شناسایی و مدارک آنان اخذ و پیوست پرونده شد.

سردار ملکی تصریح کرد:در حال حاضر پرونده متهم در شعبه دهم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس مطرح و جهت تکمیل تحقیقات و شناسایی شکات در اختیار پلیس است و با حکم دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس تصویر متهم برای آگاهی بزه دیدگان منتشر می شود.





منبع : مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار