رئیس اداره شعب بانک توسعه تعاون هرمزگان میزان مطالبه تعاونی ها و مشتریان به این بانک را 195 اعلام کرد و گفت: مشتریان بدهکاری که تمامی بدهی معوقه های خود را تا پایان مرداد ماه امسال پرداخت کنند، بخشیده می شوند.
کد خبر: ۴۶۱۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰ 17 July 2017
به گزارش تابناک : جلیل کرمی روز دوشنبه در نشست با خبرنگاران افزود: از این میزان 98 میلیارد ریال مطالبه جاری و 97 میلیارد ریال مطالبه غیر جاری است که بدهکاران می توانند از 17 تیر تا 31 مردادماه امسال برای پرداخت بدهی خود اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه بخش صنعتی هرمزگان با 40 میلیارد ریال بدهی بزرگترین بدهکار به بانک توسعه تعاون است، بیان داشت: 117 میلیارد ریال از این مطالبات مربوط به ضمانت نامه های ملکی و 78 میلیارد ریال مربوط به سایر وثیقه های بانکی است.
رئیس اداره شعب بانک توسعه تعاون هرمزگان اظهارکرد: این بانک برای تسهیل شرایط و کمک به مشتریان و تعاونی های استان بخشودگی جرائم را در دستور کار قرار داده است.
کرمی همچنین به طرح احیا اشاره کرد و گفت: این طرح مشمول بدهکارانی است که بدهی سررسید گذشته آنان تا پایان خردادماه امسال ایجاد شده و در صورت تسویه حساب ضمن برخورداری از بخشش 50 درصدی در پرداخت تسیهلات، این بانک با رعایت شرایط اعتباری تا سقف 80 درصد اصل تسهیلات مجدد پرداخت می کند.
*بانک توسعه تعاون 50 میلیارد ریال تسهیلات به مشتریان پرداخت کرد
رئیس اداره شعب بانک توسعه تعاون هرمزگان یادآورشد: این بانک در سال گذشته 239 میلیارد ریال تسهیلات به شرکت های تعاونی، اشخاص حقیقی و حقوقی پرداخت کرده است.
کرمی گفت: سقف تعیین شده تسهیلات پرداخت بانک توسعه تعاون هرمزگان به مشتریان در سال گذشته 50 میلیارد ریال بود که این بانک حدود پنج برابر بیشتر از میزان تعیین شده پرداختی داشته است.
وی اضافه کرد: افزایش میزان پرداختی تسهیلات در جهت رفع موانع تولید و تسهیل شرکت های تعاونی در استان صورت گرفته است.
وی گفت: براساس اساسنامه، 70 درصد تسهیلات بانک توسعه تعاون به تعاونی ها و 30 درصد به افراد حقیقی و حقوقی اعطا می شود که بیشترین تسهیلات پرداختی به شرکت های تعاونی صنعتی، معدنی، بازرگانی، کشاورزی و خدماتی است.
وی خاطرنشان کرد: این بانک همچنین امسال در راستای مسئولیت اجتماعی خود، برای 500 هزار نفر جهت ثبت نام سهام عدالت در استان پیامک ارسال کرد که 12 هزار نفر برای واریز سود سهام ثبت کردند.
بانک توسعه تعاون دارای 11 شعبه و 2 باجه در هرمزگان است.





منبع : رکنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار