جهانداری گفت: سازمان اردویی راهیان نور استان هرمزگان با همکاری نواحی مقاوت سراسر استان در اردبهشت ماه سال جاری اقدام به اعزام کاروان های زیارتی به مشهد مقدس نموده است.
کد خبر: ۴۶۱۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳ 17 July 2017
به گزارش تابناک : رسول جهانداری مسئول اردویی راهیان نور سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان اظهار داشت: سازمان اردویی راهیان نور استان هرمزگان با همکاری  نواحی مقاوت سراسر استان در اردبهشت ماه سال جاری اقدام به اعزام کاروان های زیارتی  به مشهد مقدس نموده است و تا به امروز بیش از 2000نفر  در قالب این طرح به مشهد مقدس مشرف شده اند.
 
وی ادامه داد: در راستای همین طرح، روز گذشته کاروانی متشکل از برادران و خواهران هم استانی در قالب 5 دستگاه اتوبوس  به مشهد مقدس اعزام گردید.
 
مسئول اردویی راهیان نور سپاه امام سجاد(ع)هرمزگان خاطر نشان کرد:در ابتدای طرح مذکور، پیش بینی اعزام 5000نفر شد که با برنامه ریزهایی صورت گرفته 3000نفر دیگر تا پایان شهریور ماه سال جاری   در این طرح شرکت خواهند کرد.
 
گفتنی است این طرح برای چندمین سال متوالی از  سوی سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری  سپاه امام سجاد (ع) اجرا  می شود که به دلیل استفاده این سازمان  از تجربیات اردوهای راهیان نور  از موفقیت قابل قبولی برخوردار بوده است به شکلی که استقبال عموم مردم از این طرح در حال رشد است.


منبع : بسیج 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار