‌مدیرکل بیمه سلامت استان هرمزگان گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از یک‌میلیون و 26 هزار نفر از خدمات بیمه سلامت استفاده کردند.
کد خبر: ۴۶۱۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲ 17 July 2017
به گزارش تابناک : علی علیزاده با اعلام این خبر افزود: بیش از 460 مرکز طرف قرارداد با بیمه سلامت در استان امسال خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی با بیان اینکه امسال 38 مرکز طرف قرارداد با بیمه سلامت در استان قرارداد بستند، خاطرنشان کرد: افزایش خدمات درمانی و تخفیفات درمانی در بخش‌های رادیولوژی، فیزیوتراپی از مهم‌ترین اقدامات امسال است.

مدیرکل بیمه سلامت استان اضافه کرد: علیزاده با اشاره به اینکه افرادی که هیچ بیمه پایه‌ای ندارند با درد دست داشتن کارت ملی و عکس می‌توانند در بیمه سلامت نام‌نویسی کنند، عنوان کرد: بیمه‌شدگان شهری 6 درصد و بیمه‌شدگان روستایی و عشایری هم سه درصد از هزینه‌های بستری را پرداخت می‌کنند.

وی اظهار کرد: کم شدن هزینه بیماران بستری، افزایش ماندگاری پزشکان در مناطق محروم، ترویج زایمان طبیعی و رایگان شدن آن از مهم‌ترین مزایای اجرای طرح تحول سلامت است.

وی افزود: نام‌نویسی در بیمه سلامت رایگان است و متقاضیان برای نام‌نویسی به دفاتر پیشخوان دولت در هرمزگان مراجعه کنند.

مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان افزود: یک هزار و 961 بیمار خاص در استان تحت پوشش بیمه سلامت‌اند که تمام خدمات درمانی و دارویی برای این بیماران رایگان است.

علیزاده با اشاره به اینکه نشانی اینترنتی hr.ihio.gov.ir هم آماده پاسخگویی به شکایات مردمی است، اضافه کرد: 22 بیمارستان دولتی، ۱۲۴ پزشک متخصص و ۲۲ فوق تخصص و ۹۹ داروخانه طرف قرارداد بیمه سلامت استان هستند.

وی در پایان گفت: سال گذشته بیش از یک‌میلیون و ۷۶ هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند که از این شمار ۱۲۴ هزار نفر در هرمزگان دفترچه بیمه سلامت دریافت کرده‌اند.





منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار