مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از انتشار فراخوان منطقه‌ای «مینای مستور» خبر داد.
کد خبر: ۴۶۱۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴ 17 July 2017
به گزارش تابناک : علیرضا درویش‌نژاد شب گذشته در جمع خبرنگاران گفت: فراخوان منطقه ای مینای مستور مربوط به نخستین جشنواره منطقه ای هنری عفاف و حجاب است که هنرمندان استان های جنوب و جنوب شرقی ایران می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

وی افزود: این جشنواره با همکاری انجمن هنرهای تجسمی استان و بخش امور بانوان اداره کل با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در قالب ایده های اصیل و آفرینش های بدیع و خلاقانه هنری برگزار می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان به محورهای جشنواره پرداخت و اظهار کرد: طراحی و نقاشی، ارتباط تصویری (پوستر)، چاپ روی (مانتو، تیشرت، مقنعه، چادر، شال و روسری)، عکس، کاریکاتور، خوشنویسی (نستعلیق) محورهای جشنواره است.

درویش نژاد خاطرنشان کرد: موضوع‌های جشنواره شامل عفاف ، پوشش و آراستگی‌، معرفی و احیای سنت و آیین های عفاف و پوشیدگی با تاکید بر جوان گرایی ، احیاء و ارتقای تشخیص فرهنگی‌، افزایش نشاط و تعامل اجتماعی است.

وی به زمانبندی جشنواره اشاره کرد و گفت: آخرین مهلت ثبت نام و ارسال آثار ۲۱ مهرماه انتخاب ، و معرفی آثار مرحله اول ۲۱ آبان ماه و برگزاری جشنواره و تقدیر از برگزیده ها بهمن ماه ۹۶ است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در پایان عنوان کرد: علاقه‌مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی سایت  www.hormozgan.farhang.gov.ir مراجعه و با شماره تلفن ۰۷۶۳۳۵۵۰۴۳۲ دفتر عفاف و حجاب تماس بگیرند.





منبع : ایکنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار