مدیر کل بیمه سلامت استان هرمزگان گفت: از ابتدای سال تا کنون بیش از یک میلیون و بیست و شش هزار نفر از خدمات بیمه سلامت استفاده کردند.
کد خبر: ۴۶۰۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵ 16 July 2017
به گزارش تابناک : علی علیزاده افزود: بیش از چهارصدو شصت مرکز طرف قرار داد با بیمه سلامت در استان امسال خدمات رسانی می‌کنند.
وی گفت: امسال سی و هشت مرکز طرف قرار داد با بیمه سلامت در استان قرار داد بستند.
مدیر کل بیمه سلامت استان افزود: افزایش خدمات درمانی و تخفیفات درمانی در بخشهای رادیولوژی، فیزیوتراپی از مهم‌ترین اقدامات امسال است.
علیزاده با اشاره به اینکه افرادی که هیچ بیمه پایه‌ای ندارند با درد دست داشتن کارت ملی و عکس می‌توانند در بیمه سلامت نام نویسی کنند گفت:بیمه شدگان شهری شش درصد و بیمه شدگان روستایی و عشایری هم سه درصد از هزینه‌های بستری را پرداخت می‌کنند.
وی افزود: کم شدن هزینه بیماران بستری، افزایش ماندگاری پزشکان در مناطق محروم، ترویج زایمان طبیعی و رایگان شدن آن از مهمترین مزایای اجرای طرح تحول سلامت است.
وی افزود: نام نویسی در بیمه سلامت رایگان است و متقاضیان برای نامنویسی به دفاتر پیشخوان دولت در هرمزگان مراجعه کنند.
مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان افزود: هزار و نهصد و شصت و یک بیمارخاص در استان زیر پوشش بیمه سلامت اند که تمام خدمات درمانی و دارویی برای این بیماران رایگان است
علی علیزاده افزود: نشانی اینترنتی hr.ihio.gov.ir هم آماده پاسخگویی به شکایات مردمی است.
۲۲ بیمارستان دولتی، ۱۲۴ پزشک متخصص و ۲۲ فوق تخصص و ۹۹ داروخانه طرف قرار داد بیمه سلامت استان هستند.
پارسال بیش ازیک میلیون و ۷۶ هزار نفر زیر پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند که از این شمار ۱۲۴ هزار نفر در هرمزگان دفترچه بیمه سلامت دریافت کرده اند.





منبع : صدا و سیما 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار