استاندار هرمزگان گفت: احداث موکب احتیاج به همت و تلاش بیشتر دارد و هیئت امنای موکب باید به طور مرتب تشکیل شود و کارها را به پیش ببرد.
کد خبر: ۴۶۰۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵ 16 July 2017
به گزارش تابناک : دکتر جاسم جادری در نشست ستاد اربعین حسینی استان هرمزگان با تبریک آزادسازی شهر موصل کشور عراق، عنوان کرد: فتح موصل نمونه ای همانند فتح خرمشهر است و مردم و نیروهای مسلح عراق سرافرازانه در میدان های نبرد این پیروزی شکوهمند را رقم زدند.

وی مراسم اربعین حسینی را یک حرکت و رستاخیز بزرگ فرهنگی دانست و افزود: این مراسم هرسال نسبت به سال قبل باشکوه تر برگزار می شود و وحدت و همدلی میان مسلمانان ایجاد می کند.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه اولویت استان هرمزگان برای اربعین راه اندازی موکب ها به خصوص موکب زائران هرمزگان در مرز شلمچه است، تصریح کرد: سال گذشته 23 هزار نفر از استان هرمزگان به زیارت اربعین رفتند و در سال جاری این رقم افزوده خواهد شد.

جادری با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم زائران در مرزها شرایط مناسبی داشته باشند، اظهار داشت: کمیته های مشارکت مردمی و اسکان و تغذیه ستاد اربعین استان بیشترین مسئولیت را دارند و برای راه اندازی موکب و اسکان مناسب زائران اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی گفت: احداث موکب احتیاج به همت و تلاش بیشتر دارد و هیئت امنای موکب باید به طور مرتب تشکیل شود و کارها را به پیش ببرد.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: نیاز است اطلاع رسانی مناسب صورت گیرد تا زائران اربعین از طریق سامانه سماح ثبت نام کنند و اعزام ها در قالب کاروان و به صورت گروهی انجام شود.

شایان ذکر است؛ براساس اعلام سازمان حج و زیارت ثبت نام زائران اربعین حسینی از طریق سامانه سماح از 11 شهریور آغاز می شود.





منبع : برنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار