براساس شنیده ها از منابع غیر رسمی، آزمون برای حضور در لاتزیو با این باشگاه به موافقت رسیده و احتمالا فصل آینده در سری آ توپ بزند.
کد خبر: ۴۵۸۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲ 13 July 2017
به گزارش تابناک : سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران و بازیکن فعلی تیم فوتبال روبین کازان احتمالا تا چندی دیگر برای بازی در تیم لاتزیو راهی رم شود.
 
براساس شنیده از منابع غیر رسمی سردار آزمون، مهاجم  تیم ملی فوتبال ایران که این روز ها با پیشنهاد جدی لاتزیو رو به روست برای حضور در این باشگاه اعلام آمادگی کرده است.
 
آزمون که چندی پیش از روستوف راهی روبین کازان شد برای خروج از فوتبال روسیه با یک مشکل رو به رو ست و آن هم مشکلات دو باشگاه روبین کازان و روستوف است. مقامات لاتزیو به همین دلیل با این باشگاه های روس وارد مذاکره نشدند و منتظر هستند تا فیفا رای نهایی خود را در خصوص اختلاف این 2 باشگاه اعلام کند.
با این حال بر اساس اخبار شنیده شده آزمون مشکلی با حضور در لاتزیو و لیگ ایتالیا ندارد و احتمالا پس از پایان کشمکش بین روستوف و روبین کازان راهی ایتالیا شود. 
امروز و دیروز بسیاری از سایت های ایتالیایی و روسی این خبر را منتشر کرده اند که آزمون مشکلی برای حضور در ایتالیا ندارد و احتمالا فصل آینده در لیگ ایتالیا توپ بزند.





منبع : باشگاه خبرنگاران 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار