وزیر اطلاعات تاکید کرد: ما سربازیم و سرباز همیشه آماده خدمت است و سنگرش را خودش تعیین نمی‌کند و وقتی هم به او ماموریت انجام وظیفه در سنگری داده می‌شود نه نمی‌گوید و انجام وظیفه می‌کند. من هم آماده خدمت هستیم.
کد خبر: ۴۵۸۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷ 12 July 2017
به گزارش تابناک : حجت‌الاسلام علوی با حضور در جمع خبرنگاران در حاشیه جلسه هیات دولت در مورد حضور در کابینه دوازدهم عنوان کرد: ما سربازیم و سرباز همیشه آماده  خدمت است و سنگرش را خودش تعیین نمی‌کند و وقتی هم به او ماموریت انجام وظیفه در سنگری داده می‌شود نه نمی‌گوید و انجام وظیفه می‌کند. من هم آماده خدمت هستیم.

 

او درباره اولویت‌های وزارت اطلاعات طی ۴ سال آینده گفت: مهم‌ترین اقدام برای وزارت اطلاعات، امنیت است و وزارت اطلاعات باید در برابر چالش آفرینی دشمنان با کمترین هزینه باید این چالش‌ها را پیش‌بینی و مدیریت کند و از آسیب زدن این چالش‌ها به کشور جلوگیری کند.

وزیر اطلاعات تاکید کرد: تا الان مجموعه امنیتی کشور که در راس آن وزارت اطلاعات است، از نظر قانون مادر جامعه اطلاعاتی است و این رسالت را به خوبی ایفا کرده است. در دنیایی که پر از التهاب بوده امنیت کشور را به خوبی حفظ کردیم و جز یک مورد که آن هم با توفیق آنچنانی برای تروریست‌ها همراه نبود سایر موارد را ضربه زده‌اند. امیدواریم اشراف اطلاعاتی را تقویت کنیم و بتوانیم به یاری خدا از به چالش کشیدن امنیت کشور توسط تروریست‌ها جلوگیری کنیم.




منبع : ایلنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار