ملی پوش المپیکی بوکس ایران گفت: بوکس شغل و همه زندگی من است و از بازگشت به تیم ملی خوشحال هستم.
کد خبر: ۴۵۸۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۱ 12 July 2017
به گزارش تابناک : احسان روزبهانی در خصوص دیدار روز دوشنبه با مسئولان فدراسیون بوکس اظهار داشت: من روز دوشنبه فدراسیون بودم اما من قبل از آن حدود دو هفته پیش با درخواست دکتر دادکان به فدراسیون رفته بودم. واقعا دادگان به من لطف کرد و من هنوز از تماس ایشان شوکه هستم و با اطلاعت از دستور ایشان با گل و شیرینی به همراه پدر خود به دیدار ناطق نوری رفتم. ناطق نوری نیز دلش برای من تنگ شده بود و همه چیز خدا را شکر به خیر و خوشی تمام شد و بعد از آن نیز با روح‌الله حسینی و دانشمند دیدار کردم.

وی در خصوص بازگشت خود به تمرینات تیم ملی بوکس عنوان کرد: قرار است بعد از بازگشت تیم ملی از کردستان به تمرینات تیم ملی اضافه شوم و صبح‌ها زیر نظر دکتر بهرامی‌نژاد و بعد از ظهر با تیم ملی تمرین کنم. من واقعا دلم برای بوکس تنگ شده است و یکسال است که بوکس نکردم . این رشته شغل و همه زندگی من است و از بازگشت به تیم ملی خوشحال هستم.

ملی‌پوش المپیکی بوکس ایران در خصوص شرایط آمادگی خود گفت: در حال حاضر نیز از لحاظ شرایط بدنی آماده هستم و قصد دارم با حضور در اردوی تیم ملی از لحاظ فنی نیز به شرایط خوبی دست پیدا کنم. تمام هدف من این است در چند سال دیگری که می‌توان بوکس کار کنم در بهترین شرایط قرار داشته باشم و از الان به حضور در المپیک آینده فکر می‌کنم.

روزبهانی در پایان در خصوص اینکه چقدر امیدوار است مجددا با مسئولان فدراسیون بوکس دچار مشکل نشود، گفت: امیدوارم مشکلی برای من به وجود نیاوردند و همه چیز به خوبی و خوشی به اتمام برسد.






منبع : ایسکانیوز 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار