وزیر صنعت، معدن و تجارت از احداث صنایع پتروشیمی، فولاد، آلومینیوم، آلومینا و دیگر صنایع مرتبط در منطقه ویژه اقتصادی انرژی بر پارسیان هرمزگان خبرداد و گفت: با مشخص شدن برنده مناقصه، عملیات اجرایی بندر پارسیان تا یک ماه آینده آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۴۵۷۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷ 11 July 2017
به گزارش تابناک : محمدرضا نعمت زاده امروز (سه شنبه) در جریان بازدید از منطقه ویژه اقتصادی انرژی بر پارسیان اظهار کرد: در طرح جامع مصوب منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان، برنامه‌ریزی برای تولید 18 میلیون تن در سال ازجمله انواع محصولات پتروشیمیایی، چهار میلیون تن محصولات فولادی، سه میلیون تن آلومینا و 600 هزار تن آلومینیوم به‌عنوان صنایع اصلی صورت گرفته است.

وی بیان کرد: همچنین تولید برق به میزان 4300 مگاوات و آب به میزان 750 هزار مترمکعب در روز و بندری با ظرفیت بارگیری سالانه 40 میلیون تن انواع کالا به‌عنوان صنایع پشتیبان، انجام‌شده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: هم‌اکنون تمهیدات لازم برای تأمین آب به میزان 30 لیتر بر ثانیه و برق به میزان چهار مگاوات در ساعت برای دوران ساخت‌وساز صنایع صورت گرفته و موارد یادشده هم‌اکنون در دسترس است.

نعمت زاده در پایان گفت: با مشخص شدن برنده مناقصه، عملیات اجرایی بندر پارسیان تا یک ماه آینده نیز آغاز خواهد شد که با پیش‌بینی‌های انجام‌شده، با ساخت چهار پست اسکله شروع و درنهایت به 19 اسکله افزایش می‌یابد.




منبع : مرورنیوز 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار