رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت هرمزگان اظهار کرد : در دولت یازدهم صدور پروانه های بهره برداری 252 فقره با میزان سرمایه گذاری 16هزار و 142 میلیارد ریال و اشتغالزایی 3هزار و 460 نفر است که در مقایسه با دولت قبل 17 درصد در تعداد، 50 درصد در میزان سرمایه گذاری و 2.4 درصد در اشتغالزایی رشد داشته است.
کد خبر: ۴۵۷۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴ 11 July 2017
به گزارش تابناک : خلیل قاسمی گفت: از علل افزایش تعداد پروانه های صنعتی، می توان به نگاه ویژه دولت یازدهم به صنعت و تولید در کشور و پیگیری پروژه های رونق تولید و تکمیل پروژه های نیمه تمام در سال اقتصاد مقاومتی اشاره نمود.
وی افزود : وضع موجود پروانه های بهره برداری در دولت یازدهم 913 فقره با میزان سرمایه گذاری 49هزار و 17 میلیارد ریال و اشتغال23 هزار و ۴96 نفر بود که و مقایسه با دولت قبل 9 درصد در تعداد، 23 درصد در سرمایه گذاری و 5.8 درصد در اشتغال رشد داشته است. تقدیر خانواده بزرگ صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از استاندار هرمزگان 
در مراسم تجلیل از صنعتگران و معدنکاران استان هرمزگان، خانواده بزرگ صنعت، معدن و تجارت استان با اهداء لوح تقدیر به معاون توسعه، مدیریت و منابع انسانی استانداری، از استاندار هرمزگان به پاس فعالیتها و همراهی های اثربخش شان تقدیر کردند.
در متن این تقدیر نامه آمده است: 
آنچه که امروز در پرتو تلاش و موفقیت حضرتعالی به دست آمده، پایه های اولیه و مستحکمی است، برای گسترش روزافزون حوزه صنعت و معدن استان که آثار پربهای آن در فرداهای آینده پدیدار خواهد گشت. 
بی تردید یکی از ارزشمندترین و اثرگذارترین فعالیتها و تلاش حضرتعالی در مسیر توسعه صنعت و معدن هرمزگان رقم خورده است.
اینک در سالی که به نام " اقتصاد مقاومتی؛ تولید-اشتغال" مزین گشته است، به پاس تلاشهای بی دریغ حضرتعالی در ایجاد رونق تولید حوزه صنعت و معدن، این لوح سپاس تقدیم حضورتان می گردد.
توفیق مستمر حضرتعالی را در راستای توسعه و رونق بیشتر تولید صنعت و معدن که فاخرترین نحوه حضور در عرصه اقتصاد مقاومتی است، از درگاه ایزد منان مسئلت می نماییم.





منبع : شاتا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار