پست برق ۲۳۰ کیلو ولت جگدان بشاگرد با حضور مهندس حمید چیت چیان وزیر نیرو و دکتر جاسم جادری استاندار هرمزگان به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۴۵۷۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸ 11 July 2017
به گزارش تابناک : پست برق ۲۳۰ کیلو ولت جگدان بشاگرد با حضور مهندس حمید چیت چیان وزیر نیرو و دکتر جاسم جادری استاندار هرمزگان به بهره برداری رسید. برای بهره برداری از این طرح ۴۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

تامین برق مشترکان منطقه جگدان، افزایش و پایداری ظرفیت شبکه و افزایش رضایت مشترکین منطقه از اهداف بهره برداری از این طرح است.

حمید چیت‌چیان صبح سه‌شنبه در آئین بهره‌برداری از پست 230 کیلوولت جگدان افزود: احداث سد بشاگرد یکی از بزرگ‌ترین خدمات دولت یازدهم برای تحقق خدمت‌رسانی به مردم هرمزگان و مردم شریف بشاگرد بوده است.

وی با اشاره به محرومیت استان هرمزگان تصریح کرد: این لطف الهی بوده که با احداث این پست‌های برق با ظرفیت بالا بتوانیم به‌جز تأمین برق موردنیاز مردم منطقه، باعث رونق فعالیت‌های اقتصادی شویم.

وزیر نیرو با بیان اینکه در جامعه امروزی، صنایع، خدمات آموزشی، حمل‌ونقل و تمامی سطوح اقتصادی و امنیتی به برق به‌عنوان یک صنعت زیربنایی موردتوجه دارند بیان کرد: امروزه پایه رفاه و آسایش و ارتقای جامعه به وجود برق بستگی دارد.

وی با بیان اینکه ممکن است در این راه بعد مسافت و افت ولتاژ نیز وجود داشته باشد، خاطرنشان کرد: در این خصوص وزارت نیرو و پرسنل سخت‌کوش آن تلاش دارند تا بر این مشکلات فائق آمده و نیاز آب و برق مردم را به بهترین شکل ممکن تأمین کنند.

همچنین با حضور وزیر نیرو مجتمع آبرسانی روستایی سهران در شهرستان بشاگرد نیز به بهره برداری می‌ رسد.




منبع : مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار