مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان، توسعه فعالیت های قرآنی در استان را نیازمند تخصیص اعتبارات مناسب دانست و گفت: شورای توسعه قرآنی کشور باتوجه به شرایط و اقتضائات و آمایش سرزمینی هرمزگان، بودجه مناسبی را در سال جاری به فعالیت های قرآنی استان اختصاص دهد.
کد خبر: ۴۵۷۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵ 11 July 2017
به گزارش تابناک : حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد صبح امروز در نشستی با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای توسعه قرآنی استان که با هدف بررسی میزان رشد فعالیت های قرآنی مورد حمایت شورای توسعه و همچنین برداشتن موانع فراروی توزیع اعتبازات قرآنی در تبلیغات اسلامی هرمزگان برگزار شد، افزود: تا کنون جلسات شورای توسعه قرآنی استان پیگیری و مدیران عضو شورا نیز توجیه شده اند و همچنین اطلاع رسانی در زمینه دستورالعمل های ابلاغی به متولیان صورت گرفته است.

وی توسعه فعالیت های قرآنی در استان را نیازمند تخصیص اعتبارات مناسب در این حوزه دانست و گفت: در سال های اخیر سعی شده از فرصت های دراختیار در جهت تامین اعتبارات موردنیاز استفاده شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با اشاره به نحوه توزیع اعتبارات بین موسسات قرآنی تصریح کرد: از آنجایی که تخصیص هر میزان بودجه برای انجام فعالیت های قرآنی در موسسات، مستلزم ارائه طرح و برنامه مشخص است سعی شده تا با برگزاری جلسات مکرر با مدیران موسسات قرآنی، زمینه های مشارکت آنان را در ارائه طرح های قرآنی موثر فراهم کنیم.

حجت الاسلام انصاری راد ادامه داد: درحال حاضر شورای توسعه قرآنی استان هرمزگان مجموعه ای از طرح ها و برنامه های موسسات قرآنی را در اختیار دارد که به نسبت به تخصیص بودجه از محل شورا اقدام خواهد شد.

وی ضمن تشریح فعالیت های شورای توسعه قرآنی استان هرمزگان، برگزاری محافل انس با قران کریم، رشد و تقویت جلسات ثابت قرآن کریم، توسعه فعالیت های قرآنی در زمینه روخوانی و روانخوانی قرآن، تربیت مربی و ممتحنین قرآن و همچنین برگزاری جشنواره های قرآنی در سطح استان و شهرستان از اهم این برنامه ها برشمرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در پایان اظهار امیدواری کرد؛ شورای توسعه قرآنی کشور با ناگاه ویژه ای به استان هرمزگان و با شناخت به شرایط و اقتضائات و همچنین آمایش سرزمینی هرمزگان، بودجه مناسبی را در سال جاری به فعالیت های قرآنی استان اختصاص دهد.





منبع : ایکنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار