استاندار هرمزگان گفت: شرکت های بزرگ تولیدی و صنعتی در استان فعالیت می کنند که مالیات آنها می تواند در عرصه سازندگی، عمران و آبادانی از جمله مدرسه سازی، راه سازی و درمان هزینه شود.
کد خبر: ۴۵۳۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۶ 04 July 2017
به گزارش تابناک : جاسم جادری روز سه شنبه در نشست ستاد مدیریت و راهبری اقتصاد مقاومتی استان افزود: دستگاه های مسئول باید شرایط این کار را در استان فراهم کنند.

وی بیان داشت: باید از ظرفیت شرکت های دولتی و مشارکت بخش خصوصی در راستای توانمندسازی جوامع محلی استفاده شود و طبق قانون Law از نیروهای بومی هر منطقه استفاده شود.
استاندار هرمزگان اظهارکرد: واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی یک وظیفه مهم و خدمت واقعی به مردم است و باید با تمام توان شرایط را برای بخش خصوصی تسهیل کنیم.
وی گفت: مدیریت مطلوب، ایجاد و اختصاص منابع مالی و اعتمادسازی میان دولت و مردم سه اصل مهم در اجرای اقتصاد مقاومتی هستند و بنگاه های اقتصادی می توانند متولی یک منطقه و یا یک بخش کاری در استان شوند و پشتیبانی اقتصادی را انجام دهند.
استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: هرمزگان استان مستعد گردشگری است و بوم گردی، گردشگری دریایی و مناطق مستعد گردشگری در این استان، ظرفیت های خوبی برای ایجاد اشتغال دارند.




منبع : رکنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار