مسوول نقل و انتقالات استقلال با رد این شایعه می‌گوید: «ما مستقیماً با رضاییان مذاکره نکردیم و چیزی که از آن اطلاع داریم همین مسائلی است که در رسانه‌ها مطرح می‌شود.
کد خبر: ۴۵۲۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱ 03 July 2017
به گزارش تابناک : گفته می‌شد استقلالی‌ها به رامین رضاییان پیشنهاد چشمگیری داده‌اند اما توفیقی مسوول نقل و انتقالات استقلال با رد این شایعه می‌گوید: «ما مستقیماً با رضاییان مذاکره نکردیم و چیزی که از آن اطلاع داریم همین مسائلی است که در رسانه‌ها مطرح می‌شود. ما هم شنیده‌ایم اولویت رضاییان فوتبال اروپا بوده و شما بهتر می‌دانید ما اگر بخواهیم بازیکنی را جذب کنیم همه شرایط فنی و مسائل دیگر او را بررسی می‌کنیم. مطمئنا تیم‌های دیگری هم در ایران این بازیکن را می‌خواهند و اگر در اروپا تیمی انتخاب نکند طبیعتا باشگاه استقلال هم به‌عنوان یکی از باشگاه‌های متقاضی شرایط این بازیکن را بررسی می‌کند. باید دید شرایط ما از نظر فنی و مسائل دیگر که تعیین تکلیف بشود چگونه خواهد شد.»

 

توفیقی در ادامه می‌گوید: «به شخصه مذاکره‌ای با رضاییان نکردم و اگر من مسوول نقل و انتقالات هستم با او صحبتی انجام نداده‌ام. طبعاً وقتی استقلال بازیکنانی مثل رابسون و برزای را بیرون از فهرست دارد و هنوز نتوانسته‌ایم تکلیف آنها را روشن کرده خروجی‌های خودمان را مشخص کنیم، مشخصاً اولویت ما بازیکنانی مثل رابسون است، ضمن اینکه ما در جناح راست حیدری و غفوری را داریم. بدمان نمی‌آید تیم‌مان را قوی کنیم ولی من ترجیح می‌دهم در مورد مساله‌ای که احتمال وقوعش زیر یک درصد است حرفی نزنم و بی دلیل ذهن هواداران را درگیر نکنم.»




منبع : جام نیوز 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار