معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان سمنان از شرکت بیش از 22هزار و 615 دانش‌آموز این استان در جشن شکرگزاری قرآن خبرداد.
کد خبر: ۴۳۲۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷ 30 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، غفارمحمدی با اعلام این خبر، اظهار کرد: جشن شکرگزاری مهارت خواندن قرآن پایه‌ی سوم ابتدایی در تمامی مدارس استان برگزار شد.

وی با بیان اینکه جشن شکر گزاری طی دو هفته در تمام کلاس‌های سوم ابتدایی استان برگزار شد افزود: هدف از برگزاری این جشن با شکوه تقویت انس و علاقه به قرآن کریم و یادگیری آن در تمامی مدارس ابتدایی استان است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان سمنان خاطرنشان کرد: در جشن شکرگزاری قرآن کریم بیش از 22 هزار و 615 دانش‌آموز استان شرکت کردند.

معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش و پرورش استان سمنان نیزاز شرکت 250 نفر از فرهنگیان استان سمنان در مسابقات ورزشی خبر داد.

مهدی صفاری افزود: این مسابقات طی 2 روز و با حضور 250 فرهنگی ورزشکار، سرپرست و مربی در 4 رشته والیبال و فوتسال برادران، والیبال و تنیس روی میز خواهران و در 4 سالن ورزشی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان و معاونت‌های تربیت بدنی و سلامت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان برگزار شد.

وی با بیان اینکه از 11 شهرستان و منطقه آموزش و پرورش استان سمنان، 8 شهرستان و منطقه در این مسابقات حضور داشتند، تصریح کرد: ورزش در راستای سلامتی انسان، یک امر مهم بوده و نقش بسزایی هم در سلامتی و زندگی انسان دارد و باید برای آن برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشیم؛ چرا که ورزش راز سلامتی در دنیای امروز است.

صفاری اظهار کرد: گسترش ورزش، زمینه‌ساز جامعه‌ای سالم است و همگان باید با روی آوردن به سمت ورزش، خود را در برابر بیماری‌ها و مشکلات جسمانی بیمه کنند.

وی با اشاره به هدف از برگزاری این دوره از مسابقات، عنوان کرد: ورزش از معدود برنامه‌هایی است که در میان قشر فرهنگی جامعه که با آینده‌سازان مملکت سر و کار دارند، باید رواج پیدا کند تا آن‌ها بتوانند این روحیه‌ای شادابی و نشاط رابه دانش آموزان منتقل کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار