روابط عمومی فرمانداری چرداول اعلام کرد:
روابط عمومی فرمانداری چرداول با صدور اطلامیه ای اسامی کاندیداهای شورای اسلامی پنج شهر سرابله، آسمان آباد، توحید، بلاوه و شباب از توابع این شهرستان را برای انجام تبلیغات پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اعلام کرد.
کد خبر: ۴۲۲۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴ 12 May 2017
به گزارش تابناک ایلام در گزارش روابط عمومی فرمانداری چرداول آمده است:: در اجرای ماده 51 قانون انتخابات و ماده 56 آیین نامه اجرایی به آگاهی اهالی حوزه انتخابیه شهرهای پنج گانه شهرستان چرداول می رساند که پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در روز جمعه 29 اردیبهشت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
اسامی نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهرهای سرابله، آسمان آباد، توحید، بلاوه و شباب به ترتیب حروف الفبا بشرح زیر است:

** کاندیداهای شورای اسلامی شهر سرابله
محسن الماسی
صمد پاکزاد
روح اله پری زاده
حمید پورعلی محمدی
جواد پورقیصر
ولی پیرزادی
یاسر جهاندوست
سمیه صیدمحمدی
بهزاد عربی
احمد فتاحی
احمد فریادیان
کامبیز فریادیان
محمدنقی فریادیان
سعید گراوند
کیومرث گراوند
روح اله ماهیگیر
جواب محبت
مسلم میرزایی
احسان وطن دوست

** کاندیداهای شورای اسلامی شهر آسمان آباد
حمید احمدبیگی
مصطفی باباخانیان زاده
علی بکرنژاد
علی نجات تراحمی
حمداله تمریان
مجتبی جعفرنژاد
بهزاد حیری
سجاد ربیعی
جواد سلطانیان
سعید سلطانیان
فیصل سلطانیان
مینا صیدبگیان
روح اله عزیزی
احسان قاسم نژادیان
مصطفی قاسم نژادیان
سجاد کرم خانی
ناصر محمدنژاد
محسن نظر
زاهد نظری
مهدی نظری
علی نجات هاشم بیگی

** کاندیداهای شورای اسلامی شهر توحید
امیرحسین الفتی
لیدا بگلری کهره
سجاد جلیلیان
خلیل حیدری
علی سالاری مهر
حشمت اله سیفی
علی رضا شهبازی
امین شیخی
مراد صفری
کیوان ظهرابی
سعید کریمی
محمد کریمی
مریم کمالی اردکانی
کورش کمری
علی رضا مرادی
پرستو مظفری
آرش نجف زاده
سالار نوری

** کاندیداهای شورای اسلامی شهر بلاوه
شهلا دارابی فر
محمد رحیم نهال
جهانشاه ولی بیگی
سجاد ولی بیگی
قدرت اله ولی بیگی
کبری ولی بیگی
مرتضی ولی بیگی
میثم ولی بیگی

** کاندیداهای شورای اسلامی شهر شباب
سجاد احمدی
قباد اکبری نیا
مرضیه ثریایی
سجاد جوشن
فرج اله چتری پور
اکبر رستمی مهر
امیر رستمی مهر
جبار رستمی مهر
حسین رستمی مهر
مسلم رستمی مهر
علی مردان رنجبر
احمد صیدی
جاسم عباسی
اکبر علیزاده
اکبر قمری
عظیم قنبری نیا
حامد گل محمدی
حمیدرضا محبی نژاد
مراد محمدی
صفدر منصوری
حیات نظری
مهدی نظری
قهرمان یارمحمدی
در بحش دیگری از این اطلاعیه آمده است:
1- نظر به اینکه تعداد اعضای شورای اسلامی شهر 5 نفر است رای دهندگان در روز اخذ رای فقط اسامی تعداد حداکثر 5 نفر را می توانند در برگ رای بنویسند.
2- هیات اجرایی شهرستان مستقر در فرمانداری آبدانان در اجرای ماده 52 قانون انتخابات شوراهای اسلامی کشور از تاریخ انتشار این آگهی تا 2 روز پس از اعلام نتیجه اخذ رای آماده در یافت شکایات انتخاباتی می باشد.
3- شکایاتی قابل رسیدگی خواهد بود که به استناد تبصره 1 ذیل ماده 70 آیین نامه اجرایی، مشخصات شاکی یا شاکیان، نام و نام خانوادگی، نام پدر، نشانی محل کار یا سکونت شاکی یا شاکیان را داشته باشد.
به گزارش ایرنا، فرماندار چرداول پیشتر گفته بود: 119 شعبه اخذ رای برای جمع آوری آرای مردم این شهرستان در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا روز جمعه 29 اردیبهشت پیش بینی شده است.
مراد یگانه اظهار کرد: از این تعداد، 110 شعبه ثابت و 9 شعبه سیار است و تعداد و محل استقرار شعبه های رای گیری برای هر دو انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی از قبل با تعامل و همراهی هیات های اجرایی و نظارت مشخص شده است.
وی افزود: از این تعداد شعب اخذ رای، 26 شعبه در شهرهای سرابله، توحید، بلاوه تره، شباب و آسمان آباد و 93 شعبه دیگر نیز در 82 روستای واجد شرایط برگزاری انتخابات شورای اسلامی روستاها مستقر می شوند و آرای مردم را جمع آوری می کنند.
فرماندار چرداول تاکید کرد: در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا تعداد 594 نفر ثبت نام کردند که از این تعداد 100 نفر برای شورای شهر و 494 نفر برای شورای اسلامی روستا بودند.
یگانه یادآور شد: 238 صندوق برای انتخابات ریاست جمهوری و 229 صندوق برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در مناطق مختلف این شهرستان در نظر گرفته شده است.
وی اضافه کرد: در این دوره از انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا پس از رای گیری و مشخص شدن منتخبان توسط مردم، 250 نفر در شوراهای اسلامی روستا و 25 نفر نیز در شورای اسلامی شهرها فعالیت خود را به مدت چهار سال آغاز خواهند کرد.
وی افزود: بیش از 2 هزار نفر شامل عوامل اجرایی، نظارت، انتظامی، بازرسی و خدماتی کار برگزاری انتخابات در این شهرستان را در روز جمعه 29 اردیبهشت بر عهده دارند.
به گزارش ایرنا، شهرستان آبدانان در جنوب شرقی ایلام قرار گرفته و بر اساس سرشماری 95 حدود 48 هزار نفر جمعیت دارد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت سال 96 به طور همزمان در کشور برگزار می شود.
انتخابات شوراهای اسلامی در 25 شهر و 375 روستای استان ایلام برگزار می شود ولی فقط شورای شهر ایلام بدلیل داشتن جمعیتی بیش از 50 هزار نفر، هفت نفره خواهد بود و باقی شهرها شوراهای پنج نفره دارند.
بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال جاری، استان ایلام 580 هزار و 158 نفر جمعیت دارد که در 25 شهر و بیش از 600 روستا سکونت دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار