بابک جهانبخش در کنسرت پاییزی خود ضمن رونمایی از کلیپ "منظومه احساس"، میزبان بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس بود.
کد خبر: ۴۱۸۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲ 03 May 2017
به گزارش تابناک : به نقل از میزان نخستین کنسرت بابک جهانبخش در سال ۱۳۹۶ درتهران با ثانیه شمار و پخش تصاویری از اجراهای قبلی این خواننده آغاز شد.
 
جهانبخش با قطعه " اینا یعنی عشق" و در میان تشویق بسیار زیاد طرفدارانش روی صحنه حاضر شد.
 
بابک جهانبخش
 
خواننده آلبوم " من و بارون " پس از اجرای چند قطعه اول به صورت به هم پیوسته، گفت: چند سال است که به صورت پشت سر هم کنسرت داریم، اما واقعا هر مرتبه که اینجا و پیش شما می‌آییم، برایمان تازگی دارد و با شما سرشار از احساس قشنگ می‌شویم.
 
وی ادامه داد: پس ازمدتها، امشب در برج میلاد برنامه اجرا می‌کنیم و اینجا برای ما حالت نوستالژی دارد و خاطره روزهای اول اجرا‌ها را برای ما تداعی می‌کند، خوشحالم که پس از مدت‌ها این افتخار نصیبم شد تا در این سالن برایتان برنامه اجرا کنم.
 
در بخش بعدی برنامه قطعه "تو رو دوست دارم" از آلبوم جدید "حالم خوبه" برای مخاطبان حاضر در سالن اجرا شد که تا اندازه بسیار زیادی مورد استقبال آن‌ها قرار گرفت.
 
بابک جهانبخش پس ازا جرای قطعه قدیمی" ببخشید"، یک بحث فوتبالی در سالن به راه انداخت و گفت: می‌دانید که من طرفدار چه تیمی هستم. این صحبت مقدمه‌ای برای معرفی محسن مسلمان و مهدی طارمی بازیکنان تیم پرسپولیس شد که مورد تشویق علاقمندان به فوتبال حاضر در سالن قرار گرفتند.
 
بابک جهانبخش
 
 "ای دل"، " دوستت دارم"، " من و بارون"، " تهران"، " حالم خوبه"، " شاید"، " یک ساعت فکرراحت"، " ایده آل"، " برف"، " بوی عید"، " صدای عشق"، " اکسیژن"، " منو نگاه کن"، " منظومه احساس" و " به خودت باختمت" از جمله آثاری بود که در کنسرت بهاری بابک جهانبخش روی صحنه رفت.
 
خواننده آلبوم "اکسیژن" پیش از خواندن قطعه "ایده آل " گفت: "ایده آل" قطعه‌ای است که آن را برای پسرم خوانده‌ام.
 
امیدوارم خدا همه بچه‌ها را برای پدر و مادرشان حفظ کند چرا که بزرگترین عشق زندگی هستند.
 
امیر میلاد نیکزاد، آرش پاکزاد، بهزاد ابطحی، مهدی ایوبی و آصف بایرام‌زاده از دیگر میهمانان ویژه این هنرمند در کنسترش بودند.
 
این خواننده جوان موسیقی پاپ پس از اجرای قطعه خاطره انگیز" من و بارون" گفت: این قطعه را با رضا صادقی عزیز هم خوانده‌ام. به زودی آلبوم این هنرمند منتشر می‌شود و من یکی دو قطعه از این آلبوم را شنیده‌ام که بسیار خوب بود.
 
از اتفاق‌های جالب توجه در این برنامه، حضور یاشار خسروی به عنوان نوازنده ساکسوفون روی صحنه و ساز زدن او همراه با اعضای ارکستر بابک جهانبخش بود چرا که مدت زمان زیادی بود که او در کنسرت‌های این خواننده حضور نداشت.
 
بابک جهانبخش
 
در بخش دیگری از این برنامه بابک جهانبخش و اعضای گروه ازصحنه خارج شدند و کلیپ "منظومه احساس" برای نخستین مرتبه پخش شد. این کلیپ طی چند روز آینده در فضای مجازی پخش می‌شود.
 
خواننده آلبوم " مدار بی قراری" در قسمت دیگری از این کنسرت گفت: چند روز پیش یک عزیزی به من پیام داده بود که تو چی داری که مردم اینقدر دوستت دارند؟ و من به او پاسخ دادم که خودم هم نمی‌دانم، اما این را می‌دانم که خدا را دارم.
 
این خواننده در بخش دیگری از کنسرت خود از تمامی خبرنگاران و عکاسان جهت پوشش خبری این برنامه تشکر کرد.
 
کنسرت بهاری بابک جهانبخش در ۴ نوبت به همت موسسه فرهنگی هنری اکسیر نوین در مرکز همایش‌های بین المللی برج میلاد برگزار شد.
 
 
 
 

۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶

وضعیت غیرقابل پیش‌بینی بازار سرمایه در آستانه انتخابات

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار