هفته اول اردیبهشت ماه صورت می‌گیرد
دبیر هیأت‌‌‌ کاراته استان قم گفت: کاتاروهای آینده‌دار استان قم در دو رده سنی برای کسب عناوین اول تا سوم پیکارهای قهرمانی کشور با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.
کد خبر: ۴۰۰۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۳:۱۷ 30 March 2017
به گزارش تابناک قم، سعید برخوردار اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون کاراته برای برگزاری مسابقات کاتای رده‌های سنی پایه سال 1396 قهرمانی کشور در روزهای آغازین اردیبشهت ماه، نمایندگان قم نیز برای حضور موفق در این پیکارها تمرین می‌کنند.

وی ادامه داد: ‌این رقابت‌ها در حالی برنامه‌ریزی شده است که در نیمه دوم فروردین ماه و پیش از پیکارهای کاتای قهرمانی کشور، شاهد ‌برگزاری مسابقات بخش کومیته پسران و دختران کشور در رده‌های سنی پایه اعم از نوجوانان، جوانان و امید زیر 21 سال خواهیم بود.

دبیر هیأت‌‌‌ کاراته استان افزود: مسابقات سه رده سنی کومیته قهرمانی کشور نیمه دوم فروردین ماه به میزبانی قم و مرکزی برگزار می‌شود و قم میزبانی دو رده سنی نوجوانان و جوانان را بر عهده دارد و در این پیکارها نیز بهترین‌های کاراته قم به میدان می‌روند.

وی یاد آور شد: قبلا فدراسیون کاراته به شکلی برنامه‌ریزی کرده بود که مسابقات کومیته و کاتای رده‌های سنی نوجوانان و جوانان بخش پسران همزمان در قم به انجام برسد اما به دلیل استقبال بسیار زیادی که از سوی کاراته‌کاهای استان‌های مختلف صورت گرفته، مسابقات کاتا در هفته اول اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

برخوردار با بیان اینکه میزبان پیکارهای کاتای قهرمانی کشور به زودی معرفی می‌شود، ابراز کرد: البته رقابت‌های کاتای رده سنی امید قهرمانی کشور همزمان با پیکارهای بخش کومیته در نیمه دوم فروردین ماه به میزبانی هیأت‌‌‌ کاراته استان کردستان به انجام می‌رسد اما نوجوانان و جوانان در اردیبهشت رقابت می‌کنند.

وی با بیان اینکه کاراته‌کاهای کشور در سال 1396 مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان را پیش‌رو دارند، اضافه کرد: به همین دلیل نزدیک به چهار هزار نفر در مسابقات قهرمانی کشور که جنبه انتخابی تیم‌های ملی برای شناخت بهترین‌ها به منظور اعزام به مسابقات 2017 قهرمانی قاره کهن را دارد، اعلام آمادگی کرده‌اند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار