در دیدار نوروزی اعضای شورای شهر با مدیران شهری صورت گرفت
اعضای شورای شهر در دیدار با مدیران شهری از حرکت پرشتاب پروژه‌های عمرانی در شهر قم تقدیر کردند.
کد خبر: ۴۰۰۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۳:۱۳ 30 March 2017
به گزارش تابناک قم، ولی‌الله بیاتی رئیس، بختیاری نایب رئیس و دیگر اعضای شورای اسلامی شهر قم با سقائیان‌نژاد شهردار و دیگر مدیران و معاونین شهرداری دیدار و گفت‌وگو کردند.

اعضای شورای اسلامی شهر قم در این دیدار از حرکت پرشتاب شهرداری در تکمیل پروژه‌های عمرانی تقدیر کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم در این دیدار همراهی ویژه شورای اسلامی شهر قم با شهرداری را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: تمام تلاش ما بر این بوده که با تعامل و گفت‌وگو راه را برای حرکت گسترده و رو به جلوی مدیریت شهری فراهم کنیم.

بیاتی سرعت بالای اجرای پروژه‌های عمرانی را یادآور شد و افزود: مردم اگر ببینند کار به درستی پیش می‌رود مشکلات را می‌پذیرند و در غیر این‌صورت عدم رضایت‌مندی عمومی را خواهیم داشت.

شهردار قم نیز رفع بخش عمده بدهی شهرداری از دولت را فرصتی دانست که باید از آن برای رشد و توسعه قم استفاده کرد و افزود: بهار فعالیت‌های عمرانی برای ما نیمه نخست سال است و تاکید داریم که اقدامات گسترده‌ای را در این مدت کلید زده و پیش‌ ببریم.

وی با تاکید بر وحدت و حرکت منسجم در سیستم مدیریت شهری خاطرنشان کرد: ما به دنبال شهرداری مقتدر، مردم مدار و مورد اعتماد مردم هستیم و همه وظیفه داریم در این راستا حرکت جدی داشته باشیم.

سیدمهدی مقیمی عضو شورای اسلامی شهر قم نیز در این دیدار با اشاره به افتتاح پروژه‌های عمرانی در ایام پایانی سال اظهار کرد: حرکت‌های عمرانی شهرداری در روزهای پایانی سال رضایت‌مندی عمومی را جلب کرد و امید است این حرکت در سال 96 با قدرت و قوت بیشتر ادامه یاد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار