تیم فوتبال صبای قم در هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور سيزدهمين میهمانی این فصل را برابر تیم پديده خراسان پیش‌رو دارد.
کد خبر: ۴۰۰۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۷ 30 March 2017
به گزارش تابناک قم، صبایی‌ها با توجه به بازی سختی که این هفته پیش‌رو دارند، این‌روزها به صورت منظم تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی این تیم را دنبال می‌کنند تا در بیست و پنجمین هفته لیگ برتر فوتبال با تمام توان خود آماده مصاف با پدیده خراسان باشند.

طبق برنامه سازمان لیگ برتر، دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و پدیده خراسان در هفته دهم از دور برگشت بازی‌های شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 17 عصر روز جمعه یازدهم فروردین ماه در ورزشگاه اختصاصی تیم پدیده یعنی ثامن‌الائمه مشهد برگزار می‌شود، در حالی که ابوالقاسم دهنوی به دلیل اخراج در هفته بیست و چهارم مقابل گسترش‌فولاد تبریز از این دیدار محروم است.

این در حالی است که تیم‌های فوتبال صبای قم و پدیده خراسان در هفته دهم از نیم‌فصل نخست مسابقات فصل جاری لیگ برتر فوتبال ایران پائیز سال 1395 در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف یکدیگر رفتند و بازی دو تیم به عنوان یکی از دیدارهای پرگل فصل جاری با برتری سه بر دو به نفع تیم پدیده تمام شد.

در آن مسابقه در حضور تماشاگران قمی علاقمند به فوتبال، تیم صبای قم یک ضربه پنالتی را در مقابل تیم پدیده خراسان از دست داد و در حالی که می‌توانست با گل کردن این پنالتی از میهمان خود دو بر یک پیش بیافتد اما با هدر دادن این فرصت توسط غلامرضا عنایتی، دو گل دیگر دریافت کرد و بازی را باخت.

در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور هم اکنون تیم فوتبال صبای قم با کسب 22 امتیاز در مکان چهاردهم ایستاده است و یکی از انگیزه‌های بالای شاگردان عبدالصمد مرفاوی برای کسب امتیاز در این دیدار، جدایی از انتهای جدول و گزند تیم‌های سیاه‌جامگان خراسان و ماشین‌سازی تبریز است که پائین‌تر از صبا جای گرفته‌اند.

در سوی دیگر میدان تیم فوتبال پدیده خراسان برابر صبا قرار می‌گیرد، تیمی که از 24 مسابقه قبل خود 28 امتیاز اندوخته و با خیالی تقریبا آسوده در مکان یازدهم جدول 16 تیمی شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج‌فارس جای گرفته، در حالی که با پایان لیگ امسال دو تیم به دسته اول سقوط خواهند کرد.

آخرین تمرین تیم فوتبال صبای قم برای پیش از ظهر پنجشنبه دهم فروردین ماه برنامه‌ریزی شده است و سپس کاروان صبای قم راهی فرودگاه مهرآباد تهران می‌شود تا راهی مشهد مقدس شده و عصر یازدهمین روز بهار سال 1396 در میهمانی پدیده به میدان برود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار