مدیرعامل خانه مطبوعات استان هرمزگان گفت: فراخوان ثبت‌نام برای انتخابات ششمین دوره خانه مطبوعات این استان از هفته آینده اعلام می‌شود.
کد خبر: ۳۹۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۶ 26 May 2015
به گزارش تابناک - جزیره، فاطمه رکن‌الدینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس با اشاره به اتمام دور پنجم خانه مطبوعات استان هرمزگان اظهار داشت: از ماه‌های گذشته تاکنون و در پی بررسی اساسنامه در مجمع عمومی در پی فراهم‌سازی زمینه برای برگزاری انتخابات خانه مطبوعات استان هرمزگان هستیم.
 
وی به مراحل پالایش و بررسی مجدد وضعیت اعضا خانه مطبوعات با توجه به اساسنامه اشاره و اضافه کرد: طی ماه‌های اخیر و در دوره‌های زمانی مختلف از اعضا خانه مطبوعات خواسته شده تا نسبت به تکمیل و رفع نواقص پرونده خود اقدام کنند و این در حالی است که این رویه کماکان با نظارت اعضای هیئت رئیسه در خانه مطبوعات ادامه دارد.
 
این مسئول با بیان اینکه انتخابات خانه مطبوعات به‌زودی برگزار می‌شود از اعضای خانه مطبوعات هرمزگان خواست تا در اسرع وقت نسبت به تکمیل پرونده خود که شامل کپی مدارک شناسایی، سوابق بیمه‌ای و مدرک تحصیلی در مقطع کارشناسی است،‌ اقدام کنند.
 
مدیرعامل خانه مطبوعات هرمزگان تصریح کرد: با توجه اطلاع‌رسانی‌های مکرر و متعدد اعضا تنها تا پایان هفته جاری مورخ هفتم اردیبهشت‌ماه فرصت دارند با مراجعه به دفترخانه مطبوعات هرمزگان نسبت به تکمیل پرونده خود اقدام کرده و از مزایا و خدمات این خانه بهره‌مند شده و بتوانند در انتخابات هیئت رئیسه خانه نیز به نامزد مورد نظر خود رأی دهند.
 
رکن‌الدینی در عین حال با اشاره به رایزنی‌های صورت گرفته با اداره کل فرهنگ و ارشاد و برگزاری نشست‌های مورد نیاز داخلی با اعضا هیئت رئیسه گفت: با هدف برگزاری انتخابات ششمین دوره طی هفته آینده فراخوان ثبت‌نام این انتخابات از طریق مراجع و کانال‌های استانی اعلام می‌شود.
 
مدیر عامل خانه مطبوعات هرمزگان در پایان یادآور شد: انتظار این است که فعالان رسانه در هرمزگان با حضوری هوشمندانه در این انتخابات زمینه پویایی بیش از پیش خانه مطبوعات را فراهم کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار