رئیس شبکه بهداشت و درمان خاش سیستان و بلوچستان گفت: مرکز درمانی مامای متخلف در این شهرستان تعطیل شد.
کد خبر: ۳۹۵۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۴ 16 March 2017
دکتر محمد رخشانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به بازدیدهای مستمر و بررسی واحد نظارت بر درمان شبکه و محرز شدن تخلفات پزشکی در نتیجه برگزاری کمیسیون ماده 11 و ارجاع پرونده به مراجع قضایی، مقام قضایی حکم بر فعالیت نکردن این دفتر کار مامای متخلف داد.
وی ادامه داد: این دفتر کار مامای متخلف با هدف حفظ سلامت عمومی جامعه و پیشگیری از تخلفات پزشکی پلمپ شد.
حفصه پاکزاد مسئول نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان خاش نیز در این رابطه گفت: با پیگیری و بازدیدهای مستمر این واحد از محل دفتر مامایی مورد نظر، مشاهده شد پس از اعلام تعطیلی مطب از تاریخ 12 اسفند امسال تا 15 فروردین 96، در این مرکز زایمان غیرمجاز اتباع بیگانه در شرایط کاملا غیر بهداشتی انجام می شده است.
وی افزود: مامای متخلف گفته بود در صورت تمایل بیماران زایمان در منزل هم انجام می دهد.
وی تاکید کرد: مردم خاش در صورت مشاهده تخلفات پزشکی می توانند با مراجعه حضوری به اداره نظارت بر درمان شهرستان اقدام به طرح شکایت کنند تا این مجموعه در کمترین زمان پیگیر موضوع شود.
** توجه به برنامه های مبارزه با مصرف مواد مخدر اولویت شبکه بهداشت و درمان خاش است
رئیس شبکه بهداشت و درمان خاش در دیدار با شماری از اعضای انجمن معتادان گمنام گفت: توجه به برنامه های مبارزه با مصرف مواد مخدر یکی از نخستین اولویت های شبکه بهداشت و درمان در سال های جاری است.
رخشانی افزود: تاکنون حوزه سلامت خاش حمایت های خوبی از انجمن معتادان گمنام (NA) انجام داده و بی شک این همکاری ها تداوم خواهد یافت چرا که این مجموعه در مسیر آگاهی بخشی و توانمندسازی افراد برای مقابله با اعتیاد حرکت می کند.
وی ادامه داد: تلاش انجمن های معتادان گمنام در زمینه ارائه خدمات به مددجویان در کشور قابل تحسین است چرا که با تقویت توکل به خدای متعال و استفاده از اراده افراد معتاد سعی در فائق آمدن بر این بلای خانمان سوز دارند.
به گزارش ایرنا در پایان این دیدار، تندیس انجمن معتادان گمنام به سبب مشارکت و حمایت شبکه بهداشت و درمان خاش به مدیر این شبکه اهدا شد.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان و در همسایگی کشور پاکستان واقع شده و قله آتشفشانی و نیمه فعال تفتان «بام شرق ایران» در محدوده این شهرستان قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار