کد خبر: ۳۹۲۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۵ 12 March 2017

مدیر شبکه بهداشت و درمان و موسسه آموزش عالی سلامت شهرستان خاش از شناسایی و پلمپ خانه ای که به عنوان مرکز غیر مجاز دندانسازی به انجام امور مداخله گرانه در زمینه دندانسازی و دندانپزشکی در شهرستان خاش مشغول بود خبر داد.

به گزارش ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان، دکتر محمد رخشانی افزود: واحد نظارت بر درمان شبکه ضمن توجه به اهمیت نظارت بر اماکن و مراکز درمانی، همواره در این زمینه تلاش کرده و می کوشد تا آرامش و سلامت را برای مردم به ارمغان آورد.

رخشانی ضمن قدردانی از همکاری واحدهای مربوطه تصریح کرد: تعامل مطلوب تمامی مجموعه های ذیربط موجبات پیشگیری از فعالیت مراکز غیرمجاز در حوزه درمان را فراهم می آورد چرا که یکی از رسالتهای حوزه نظارت بر درمان جلوگیری از ورود افراد سودجو و متخلف به عرصه پزشکی و درمان است.

حفصه پاکزاد مسئول حوزه نظارت بر درمان شهرستان نیز در تکمیل گزارش این تخلف گفت: پس از مشاهده کارت ویزیت مربوط به دندانساز غیرمجاز مبنی بر ترمیم و ساخت دندان های مصنوعی درب منازل، پر و روکش کردن دندانها اقدام به پیگیری از جانب واحد نظارت بر درمان شبکه با همکاری مجدانه حراست شبکه و هماهنگی با تعزیرات شهرستان و نیروی انتظامی نمودیم که این متخلف در منزل خویش به کمک همسرش دخالت در امور دندانپزشکی تحت عنوان دندانساز تجربی عمل می کرد.

وی ادامه داد: مهر دندانسازی وی به همراه کلیه ملزومات مکشوفه، وسایل غیر استریل در بسته بندیهای غیربهداشتی، محلولها و وسایل غیر مجاز در منزل جمع آوری و پس از صورتجلسه و به همراه پرونده به مقام قضایی تحویل گردید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار