رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: قیمت مرغ با توجه به کاهش تقاضا روند نزولی داشته ولی قیمت تخم مرغ روند افزایشی خود را حفظ کرده است.
کد خبر: ۳۹۰۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۳ 07 March 2017
به گزارش تابناک : مهدی یوسف خانی در خصوص قیمت مرغ در واحدهای صنفی بیان کرد: قیمت هرکیلو مرغ با 3000 تومان کاهش نسبت به دو روز گذشته به قیمت 7 هزار و 300 تومان رسیده است.

وی در خصوص علت نزولی شدن قیمت مرغ خاطر نشان کرد: میزان عرضه مرغ در روزهای اخیر تغییری نکرده و کم شدن تقاضا از سوی مصرف کنندگان دلیل کاهشی شدن قیمت مرغ شده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی در رابطه با قیمت اجزای مرغ اظهار کرد: هرکیلو ران مرغ 6 هزار و 300 و قیمت هرکیلو سینه مرغ با قیمت مرغ برابر است.

یوسف خانی با اشاره به کاهش بیماری آنفولانزا و کنترل آن در مرغداری های کشور گفت: در چند ماه گذشته به دلیل معدوم شدن مرغ‌های تخم گذار قیمت تخم مرغ روند صعودی به خود گرفته و با جایگزین شدن مرغ‌های تخم گذار، میزان عرضه تخم مرغ تنظیم شده و قیمت ها به روال گذشته باز می‌گردد.

وی قیمت هر کیلو تخم مرغ در بازار را 6 هزار و 100 تومان اعلام کرد و گفت: قیمت تخم مرغ در بازار در یک ماه اخیر افزایشی بوده و این روند در پی معدوم شدن مرغ‌های تخم گذار تشدید شده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی در رابطه با پیش‌بینی قیمت مرغ در روزهای پایانی سال اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود با افزایش تقاضا برای خرید مرغ در روزهای پایانی سال قیمت هرکیلو مرغ در واحدهای صنفی از 7 هزار و500 تومان بیشتر نشود.


منبع : میزان
برچسب ها: تابناک ، استان ها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار