همزمان با روز ملی هنرهای نمایشی -7 فروردین ماه- نمایش «سایه به سایه» به نویسندگی و کارگردانی داود فتحعلی بیگی در پردیس تئاتر تهران به روی صحنه می‌رود.
کد خبر: ۳۸۹۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۱ 06 March 2017

به گزارش تابناک : به نقل از روابط عمومی پردیس تئاتر تهران، از 7 فروردین ماه همزمان با روز ملی هنرهای نمایشی نمایش «سایه به سایه» به نویسندگی و کارگردانی داود فتحعلی بیگی در سالن علی نصیریان پردیس تئاتر تهران به روی صحنه می‌رود.

نمایش «سایه به سایه» همانند دیگر آثار داود فتحعلی بیگی در فضای نمایش‌های ایرانی داستان پدری را روایت می‌کند که دختر و همسرش محدودیتهایی را ایجاد کرده است.

در این میان قرار است برای دختر خواستگاری بیاید اما پدر از قبل داماد را انتخاب کرده و تمام قرارها را با پدر داماد گذاشته است. از قضا پدر داماد هم همین کار را کرده است. در این میان دختر و پسر تصمیم می گیرند قبل از ازدواج همدیگر را ببینند.

در این نمایش بازیگرانی چون داود داداشی، غلام بابوته، منیژه داوری، ساسان مهرپویان، مهدی صفاری نژاد، سپیده معصومی، محسن عسگری زاده، محمد رخشنده پی ایفای نقش می کنند.

نمایش «سایه به سایه» به نویسندگی و کارگردانی داود فتحعلی بیگی همزمان با روز ملی هنرهای نمایشی در سالن علی نصیریان پردیس تئاتر تهران و از ساعت 19:30 پذیرای مخاطبان تئاتر خواهد بود.




منبع : ایسنا

برچسب ها: تابناک ، استان ها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار