صدها نام مدل و کد محصول ب‌ام‌و به‌صورت آنلاین افشا شده و در میان آن‌ها می‌توان به برخی از جذاب‌ترین و اسپورت ترین مدل‌ها نیز اشاره کرد.
کد خبر: ۳۸۹۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۰ 06 March 2017

به گزارش تابناک : این اسناد 177 صفحه‌ای نشان می‌دهد که ب‌ام‌و در حال کار روی نسخه‌ی قوی‌تر M2 و M4 بوده که به ترتیب نام‌های M2 Competition و M4 CS را به خود گرفته‌اند. اگرچه هیچ جزئیاتی درباره‌ی این دو خودرو تأیید نشده اما M2 Competition را می‌توان همان مدل CS دانست که چندین بار تصاویر جاسوسی آن منتشر شده است.

bmw-m4-cs-4
اما مدل M4 CS در جایگاهی بینM4 Competition  و M4 GTS قرار خواهد گرفت و اخیراً نیز شماری از تصاویر غیررسمی آن در فضای مجازی منتشر شده است. پیشرانه و شاسی این خودرو تغییر خواهد یافت و عناصر بیرونی جدید و سفارشی از جمله اسپلیتر جلوی جدید و اسپویلر لبه‌ی صندوق بزرگی در آن بکار خواهد رفت.

bmw-8-series-1
اما در میان کدهای منتشر شده به خودرویی برمی‌خوریم که زمان زیادی است منتظرش هستیم. منظور ما سری 8 جدید است. ب‌ام‌و هنوز چیزی را درباره‌ی تولید این خودرو تأیید نکرده اما همه‌ی قرائن و شواهد نشان می‌دهند که باواریایی ها این خودروی کوپه را برای رقابت با مرسدس بنز S کلاس کوپه طراحی کرده‌اند.

bmw-8-series-3
برخی از دیگر محصولاتی که قبلاً درباره‌ی آن‌ها صحبت کرده‌ایم نیز در میان کدها و نام‌های افشا شده به چشم می‌خورند که از آن جمله می‌توان به مدل i3S، M5 چهارچرخ محرک و X3 M اشاره کرد.



منبع : پدال

برچسب ها: تابناک ، استان ها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار