صالح دریانورد به پیشنهاد جاسم جادری استاندار هرمزگان و با حکم معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور به عنوان رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هرمزگان منصوب شد.
کد خبر: ۳۸۷۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۰ 24 May 2015
به گزارش تابناک - جزیره، روابط عمومی و امور بين الملل استانداری هرمزگان اعلام کرد: محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با صدور حکمی صالح دریانورد را به عنوان رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هرمزگان منصوب کرد.
 
در متن این حکم آمده است: با توجه به تعهد، سوابق علمی و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به سمت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هرمزگان منصوب می شوید.
 
ماموریت ها و وظایف شما در سطح استان به شرح ذیل ابلاغ می شود: هماهنگی و راهبری نظام برنامه ریزی استان در چارچوب نظام برنامه ریزی کشور، تهیه و تدوین طرح آمایش سرزمینی استان در چارچوب ضوابط ملی آمایش کشور، تهیه و تدوین برنامه های توسعه استان، تهیه و تنظیم، توزیع، ابلاغ، مبادله موافقتنامه و تخصیص اعتبارات استان در چارچوب ضوابط، بخشنامه ها و دستورالعمل های بودجه سنواتی، نظارت بر اجرای طرح های تملک دارایی های سرمایه های استانی و ملی.
 
بررسی و تعیین صلاحیت و رتبه بندی و ارزشیابی پیمانکاران، مشاوران و کارشناسان، راهبری امور توسعه مدیریت و سرمایه انسانی در سطح دستگاه های اجرایی، نظارت بر اجرای نظام فنی و اجرایی، راهبری و اجرای فعالیت های آماری در چارچوب نظام آماری کشور، ایجاد تمهیدات لازم برای تهیه تقشه اطلاعاتی مکانی استان.
 
انجام وظایف مصرح در ماده (۴۴) قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۲) مصوب اسفند ۱۳۹۳ مجلس شورای اسلامی و دبیری شورای برنامه ریزی و توسعه و شورای فنی استان، ظرفیت سازی جهت استفاده از ساز و کارهای مشارکت عمومی – غیردولتی در اجرای پروژه های استان.
 
امید است با اتکال خداوند متعال و با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، موفق و موید باشید.
 
شایان ذکر است؛ صالح دریانورد پیش از این معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری هرمزگان بود که با احیای سازمان مدیریت و برنامه ریزی به عنوان رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هرمزگان منصوب شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار