مدیرعامل شرکت مبین‌سازه گفت: سکوی 17B پارس جنوبی که در مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ساخته شده است، 26 روز پس از نصب در عسلویه به گاز رسید.
کد خبر: ۳۸۳۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۲ 23 February 2017

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، بابک عباسپور عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سکوی 17B پارس جنوبی که در مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران و به دست متخصصان داخلی در شرکت مبین‌سازه گستر خلیج فارس ساخته شده است، 26 روز پس از نصب در پارس جنوبی به گاز رسید.

وی افزود: رکورد انجام عملیات فلرینگ که پیش از این با 34 روز در اختیار شرکت شل انگلیس بود، با تلاش 26 روزه کارکنان و متخصصان توانمند شرکت مبین‌سازه گستر خلیج فارس شکسته شد و این رکورد در اختیار مجموعه ایزوایکو قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت مبین سازه گستر خلیج فارس گفت: سکوی 2300 تنی 17B  دومین و آخرین سکوی فازهای 17 و 18 پارس جنوبی و با 75 درصد ایرانی سازیEPC  که پیش از این عملیات ساخت آن در یارد ایزوایکو انجام شده بود، با اتمام عملیات فلرینگ و ظرفیت 500 میلیون مترمکعبی هم اکنون آماده بهره‌برداری است.

به گزارش فارس، انجام عملیات فلرینگ سکوی 17B  در حالی با ثبت رکورد جدید و جهانی انجام شد که این عملیات با محدویت‌های جوی و پیچیدگی‌های خاص فنی مواجه بود اما با تلاش شبانه‌روزی متخصصان داخلی به نتیجه رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار