باشگاه منچسترسیتی قصد دارد از شرایط بحرانی بارسلونا استفاده کند و لیونل مسی را با رقمی نجومی به خدمت بگیرد.
کد خبر: ۳۸۰۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۰ 19 February 2017
به گزارش تابناک : نشریه میرر مدعی شده است که باشگاه منچسترسیتی در صدد ارائه پیشنهادی بی‌سابقه به لیونل مسی است تا او را در پایان فصل جاری از چنگ آبی‌و‌اناری‌پوشان کاتالونیا درآورد و او را به ورزشگاه اتحاد ببرد.

به نوشته این نشریه منچسترسیتی با درنظر گرفتن وضعیت بارسلونا در فصل جاری و احتمال ناکامی این تیم در صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا (بعد از باخت ۴ بر صفر به پاری‌سن‌ژرمن در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی) و احتمال روز افزون شکست خوردنش در کورس قهرمانی لالیگا، انگیزه پیدا کرده است که یک پیشنهاد نجومی معادل ۱۰۰ میلیون پوند برای خرید لیونل مسی ارائه کند.

میرر مدعی است که پپ گواردیولا می‌خواهد شاگرد آرژانتینی قدیمی‌اش را در صد فهرست بازیکنان مورد نظر خود برای خرید در پنجره تابستانی نقل و انتقالات قرار دهد و این در حالی است که مسی با بارسلونا تنها یک سال دیگر قرارداد دارد. من‌سیتی تلاش خواهد کرد که با ارائه پیشنهاد یک شروع دوباره به مسی او را برای ترک بارسلونا که در سراشیبی قرار گرفته است، او را برای ترک نوکمپ وسوسه کند و برای این کار حاضر است حقوقی نجومی معادل ۵۰۰ هزار پوند در هفته هم به او پیشنهاد کند.



منبع : 11نیوز
برچسب ها: تابناک ، استان ها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار