رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید برای موفقیت استقلال خوزستان و حل مشکلات این تیم دستورات ویژه‌ای داده است.
کد خبر: ۳۸۰۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵ 19 February 2017
به گزارش تابناک : مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت حضور تیم استقلال خوزستان برای حضور در لیگ قهرمان آسیا گفت: در حال حاضر فدراسیون فوتبال تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا نمایندگان فوتبال ایران در رقابتهای لیگ قهرمانان فوتبال آسیا عملکرد موفقی داشته باشند.

 

وی ادامه داد: با توجه به مشکلات مالی باشگاه استقلال خوزستان و مذاکراتی با مدیرعامل و استاندار محترم خوزستان داشتیم و در نهایت قرار شد تا اقدامات و همکاریهای لازم برای حمایت از این تیم به جهت حضوری پر قدرت در لیگ قهرمانان آسیا صورت بگیرد.

 

تاج گفت: در واقع تمام هدف ما این است که تیم های باشگاهی ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا در بهترین شرایط به مسابقات اعزام و عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارند.

 

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: استقلال خوزستان نماینده فوتبال  ایران است و برای موفقیت این تیم و حل مشکلات آن دستور ویژه داده ام و از سازمان لیگ هم خواسته ام برای رفع دغدغه مالی استقلال خوزستان کمک کند.

 

رییس فدراسیون فوتبال در حالی از دستور ویژه برای حل مشکلات خبر می دهد که باشگاه استقلال خوزستان تنها یک روز دیگر به دیدار الفتح عربستان می رود. این باشگاه مدت ها با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کرد و حتی برای سفر به مسقط پول کافی نداشت!



منبع : بانک ورزش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار