مدیرکل فرودگاههای خراسان رضوی گفت: باند فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد باز است اما با توجه به کاهش دید افقی پرواز، فقط امکان انجام پروازهای خروجی از فرودگاه مشهد فراهم است.
کد خبر: ۳۷۹۷۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱ 18 February 2017

به گزارش تابناک : محمدباقر قاسم زاده اظهار داشت: باند فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد باز است اما با توجه به کاهش دید افقی پرواز، فقط امکان انجام پروازهای خروجی از فرودگاه مشهد فراهم است. 

وی افزود: باند فرودگاه مشهد از ساعت 8:30 دقیقه امروز برای پروازهای خروجی باز است و شرکتها هواپیمایی باید نسبت به شروع پروازهای خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: دیشب پس از بازگشایی باند، در فاصله زمانی نیم ساعت دوباره با شدت یافتن برف و کولاک شرکتهای هواپیمایی پروازهای خود را در مشهد متوقف کردند و تا این لحظه پروازها انجام نشده است.

مدیرکل فرودگاههای خراسان رضوی گفت: تمامی مسافرانی که در فرودگاه حاضر بودند با لغو پروازها پس از نیمه شب گذشته با هماهنگی شهرداری مشهد و سازمانهای اتوبوسرانی و تاکسیرانی از طریق مترو و سایر وسایل حمل و نقل به شهر منتقل شدند و مشکل خاصی نداشتیم.

وی افزود: هم اکنون باند فرودگاه مشهد بازگشایی شده اما به دلیل کاهش دید پروازی و نامناسب بودن شرایط، هواپیماهای ورودی به مشهد امکان فرود ندارند و با بهبود شرایط این امر هم مهیا می شود.

قاسم زاده ادامه داد: طی دیشب حدود 30 پرواز ورودی و خروجی فرودگاه مشهد لغو شد که از این تعداد 20 مورد آن خروجی بود. پروازهای فرودگاه مشهد شب گذشته از ساعت 20 تا 24 به دلیل بارش شدید برف و کاهش دید پروازی نیز متوقف شده بود.



منبع : تسنیم

برچسب ها: تابناک ، استان ها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار