نماینده مردم امیدیه و بندرماهشهر در مجلس نهم، گفت: در مجلس سابق برای حل مشکل خوزستان جلساتی با معاونین وزرای نفت‌، نیرو، جهاد کشاورزی و رئیس سازمان محیط زیست داشتیم و هرکدام مسئولیتی برعهده گرفتند ولی خبری از عمل به مصوبه‌ها نشد.
کد خبر: ۳۷۸۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱ 16 February 2017
به گزارش تابناک : حبیب آقاجری نماینده مردم امیدیه و بندرماهشهر در مجلس نهم با بیان اینکه در مجلس سابق با اینکه مشکلات خوزستان پیگیری زیادی شد ولی کاری که باید انجام می‌شد در عمل محقق نشد، گفت‌: مسائلی چون قطعی آب و برق آن موقع نیز پیش‌بینی می‌شد ولی متاسفانه هیچ‌کس از دولت به صورت جدی پای کار نیامد و سهل‌انگارانه با این مسئله مواجهه کردند.

وی با بیان اینکه هشدارهای لازم پیرامون احتمال وقوع برخی مشکلات حاد در مجلس نهم به دولت داده شده بود، اظهار داشت: در مجلس سابق جلساتی در این زمینه با معاونین وزرای نفت‌، نیرو، جهاد کشاورزی و حتی شخص رئیس سازمان محیط زیست کشور داشتیم که هرکدام از این ارگان‌ها مسئولیتی برعهده گرفتند ولی هیچ خبری از عمل به مصوبه‌ها نشد.

آقاجری با تاکید بر لزوم ورود جدی دولت برای حل بحران خوزستان خاطرنشان کرد: دولت وظیفه دارد در قبال این مسائل پای کار آمده و درصدد حل آن برآید چون مردم خوزستان با مشکل بزرگی مواجه شده‌اند.



منبع : فارس
برچسب ها: تابناک ، استان ها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار