مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در مراسم تقدیر از هنرجویان برتر هنرستان‌های زیبای دختران یزد پیشنهاد داد كه كانون فارغ التحصیلان هنرجویان هنرهای زیبا تشکیل شود تا با راه‌اندازی این کانون ارتباط تنگاتنگ هنرجویان نیز بعد از فارغ‌التحصیلی برای ادامه انتقال تجربیات و فعالیت‌ها ادامه داشته باشد.
کد خبر: ۳۷۲۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۷ 20 May 2015

به گزارش تابناک یزد ، "علی غیاثی ندوشن" با بیان اینکه در دوران دانش‌آموزی باید از فرصت‌ها به خوبی بهره برد، اظهار كرد: بهره‌وری درست و خوب استفاده کردن از دوران فراغت باید در دستور کار دانش آموزان هنری قرار گیرد.

وي با بیان این که فعالیت هنری مختص به یک دوره خاص نیست، تاکید کرد:باید تلاش شود تا فعالیت هنری در همه دوره‌های زندگی یک هنرمند جریان داشته باشد.

غیاثی ندوشن به نقش مهم هنرمندان در جامعه اشاره کرد و گفت: هنرمندان با انجام فعالیت هنری نقش مهمی در ارتقاء شعور و آگاهی افراد جامعه دارند لذا با توجه به این وظیفه و رسالت خطیر باید سعی شود كه فعالیت مستمری در جامعه داشته باشند.

وی همچنین خواهان برپایی نمایشگاه‌های متعدد هنرجویان در گالری و نمایشگاه‌های استان شد و افزود: این کار باعث می‌شود تا ضمن بدست آوردن تجربیات، همه اقشار جامعه با فعالیت‌های هنری آشنا شوند.

در این مراسم که با حضور مدیران آموزش و پرورش استان برگزار شد، از "فروزان اکبری نیا" رتبه برتر کنکور، "مریم جعفری" رتبه برتر مسابقات علمی و عملی فرهنگی و دیگر هنرجویان برتر تقدیر شد.


ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار