سید علی محمد بزرگواری:
نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس :آن فرد حیوان مسلک و هرزه در خصوص جهان اسلام حرف‌هایی می‌زند و تصمیماتی اتخاذ کرد که کم‌سابقه بوده است.دل‌شیفتگان آمریکا یاوه‌گویی ترامپ را تحویل بگیرند.
کد خبر: ۳۶۹۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵ 29 January 2017
 سید علی محمد بزرگواری یکی از نمایندگان ادوار مجلس از جبهه ی اصولگرایی است که همواره نسبت رقبای خود مواضعی به دور از لفافه و معذورات دارد.
بزرگواری در خصوص مسائلی که مربوط به حوزه ی رقبای سیاسی خود مطرح است ، از کوچکترین فرصت پیش آمده نهایت بهره برداری را برده و بی درنگ مواضع صریح و بی پرده ای می گیرد .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، پس از صحبت ها و تصمیمات ترامپ بر علیه مسلمانان و ایران سید علی محمد بزرگواری ، این امر را بر سر دولت تدبیر و امید کوبانده و بدون نام بردن از شخصی خاص خطاب به دست اندرکاران و طرفداران دولت تدبیر و امید گفت: آقایان بیایند و حرف‌ها و تصمیمات رئیس‌جمهور هرزه آمریکا را تحویل بگیرند.
وی در ادامه اظهارات خود با اشاره به تصمیمات ترامپ رئیس‌جمهور جدید آمریکا گفت: آن فرد حیوان مسلک و هرزه در خصوص جهان اسلام حرف‌هایی می‌زند و تصمیماتی اتخاذ کرد که کم‌سابقه بوده است.

این نماینده ادوار گذشته مجلس شورای اسلامی افزود: ماده روباه انگلیس نیز با وی همدست شده و به دنبال تقابل جدی با جهان اسلام و ام‌القرای آن یعنی ایران اسلامی هستند.

وی با خطاب قرار دادن برخی که همواره شیفته و دلبسته به امریکا بوده‌اند خاطرنشان کرد: آقایان بیایند و حرف‌ها و تصمیمات رئیس‌جمهور هرزه آمریکا را تحویل بگیرند.
آقای روحانی در موضوع برادر خود صادقانه عمل کن
نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود که با خبرنگار فارس صورت گرفته است ،به ضرورت رسیدگی به موضوع تخلفات برادر رئیس‌ جمهور در دادگاه علنی تأکید کرد.
حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری با بیان اینکه در حکومت علوی که پرچمدار آن امیرمؤمنان بود هیچ تفاوتی میان برادر آن حضرت و سایرین وجود نداشت اظهار کرد: همه با زندگی و سیره آن حضرت آشنایی داریم و می‌دانیم که برای اجرای عدالت حتی برای برادر خود هم امتیازی قائل نبود.

نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که امروز افتخار داریم که حکومت جمهوری اسلامی را مدلی از حکومت علوی بدانیم تصریح کرد: در حکومت علوی هم اگر رئیس‌جمهور به این نتیجه برسد که برادرش تخلفی انجام داده در معرفی وی به قانون نباید کوتاهی کند.

بزرگواری تصریح کرد: از آقای روحانی که خود افتخار معمم بودن را دارد و بر روی منبرها نه صد‌بار که بلکه هزاران‌بار از عدالت علوی سخن گفته انتظار می‌رود در موضوع برادر خود هم صادقانه رفتار کند.

وی با بیان اینکه نه تنها آقای روحانی بلکه هر رئیس قوه و یا وزیر وکیلی که این شائبه در مورد نزدیکان آن‌ها وجود دارد باید پاسخگو باشند و با قانون همکاری کنند، افزود: آقای رئیس‌جمهور باید بپذیرد که بخش اعظمی از جامعه خواهان روشن شدن و شفافیت در موضوع تخلفات آقای حسین فریدون هستند.

این نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اعتقاد داریم آقای فریدون باید در دادگاه علنی نسبت به تخلفاتی که به وی نسبت داده شده پاسخگو باشد اظهار کرد: شاید در دادگاه علنی حتی وی از این اتهامات تبرئه شود.

بزرگواری با درخواست از سازمان بازرسی و دستگاه قضایی برای ورود جدی به این پرونده خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم که اعتماد مردم با هرگونه اهمال و سستی در رسیدگی به این پرونده خدشه‌دار شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار