تعداد 350 فقره قرارداد واگذاری اراضی تصرفی محله نایبند جنوبی بندرعباس با عنوان هدیه مقام معظم رهبری با حضور رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به واجدان شرایط اهدا می‌شود.
کد خبر: ۳۶۲۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲ 18 January 2017
به گزارش تابناک هرمزگان، محله نایبند جنوبی بندرعباس یکی از محلات قدیمی این شهر است که ساکنان آن از چندین سال و از زمانی که آب و برق وجود نداشته در این محله سکونت داشته‌اند.
 
با دستور رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در قالب طرح حمایتی اهدای اسناد، در این مرحله تعداد 350 فقره قرارداد واگذاری اراضی تصرفی محله نایبند جنوبی بندرعباس با عنوان هدیه مقام معظم رهبری به واجدان شرایط اهدا می‌شود.
 
واگذاری این اراضی از خواسته‌های چندین ساله مردم این محله بوده که با دستور رئیس بنیاد مستضعفین کشور، واگذاری آن به ساکنان این محله که از اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه هستند، در دستور کار این اداره‌کل قرار گرفته است.
 
متراژ تقریبی اراضی واگذارشده حدود 20 هزار متر مربع و ارزش آن بیش از 80 میلیارد ریال برآورد می‌شود که میزان مالکیت بنیاد 2 دانگ است و با هدف تقویت توان اقتصادی خانواده‌های ساکن در این محله و به‌صورت رایگان به واجدین شرایط اهدا می‌شود.
 
براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده طی مراسمی با حضور سعیدی‌کیا رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، آیت‌الله نعیم‌آبادی نماینده ولی فقیه، جاسم جادری استاندار هرمزگان و جمعی از مسؤولان محلی در روز چهارشنبه 29 آذرماه قبل از نماز ظهر در مسجد امام زین‌العابدین(ع) محله نایبند جنوبی تعداد 350 فقره واگذاری اراضی مسکونی به مردم انجام می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار