رئیس اداره اوقاف و امور خیریه حاجی‌آباد گفت: بایستی در ایام‌الله دهه فجر در خصوص سنت حسنه وقف تبلیغ و همه فعالیت‌های فرهنگی حول محور قرآن تدوین شود.
کد خبر: ۳۶۲۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱ 18 January 2017
به گزارش تابناک هرمزگان، داوود رستگار عصر امروز در جلسه کمیته قرآن و نهج‌البلاغه که با حضور جمعی از روحانیون و اعضای کمیته قرآنی ستاد دهه فجر در محل اداره اوقاف و امور خیریه حاجی‌آباد برگزار شد با بیان اینکه ویژه‌برنامه‌های متنوعی برای جوانان و نوجوانان در راستای رشد و امتداد انقلاب اسلامی و ارائه آموزه‌های دینی برای نسل جوان از سوی این اداره اندیشیده شده است، گفت: از ظرفیت جشن‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در راستای معطوف ساختن فرهنگ قرآنی در بین جوانان و نوجوانان در مدارس و دانشگاه استفاده خواهیم کرد.
 
وی با بیان اینکه ایام‌الله دهه فجر بهترین فرصت برای ارائه فعالیت‌های قرآنی و انتقال آموزه‌های دینی است، اظهار داشت: باید در این برهه حساس همه فعالیت‌های فرهنگی حول محور قرآن تدوین شود.
 
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه حاجی‌آباد، برگزاری محافل انس با قرآن کریم، برنامه‌های قرآنی متنوع ویژه نوجوانان و نونهالان در مدارس و پیش‌دبستانی‌ها، برگزاری مسابقات اذان و حفظ و مسابقات مقاله‌نویسی از اهم برنامه‌های این اداره خواهد بود.
 
رستگار، غبارروبی و عطرافشانی بقاع متبرکه امامزادگان و شهدا در مرکز شهرستان و روستاها، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، حضور واقفین، خادمین و مجموعه اداره اوقاف در مراسمات راهپیمایی و جشن‌های ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی و دیدار با خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر، تهیه و توزیع بروشور و محصولات فرهنگی و تجلیل از دانش‌آموزان ممتاز قرآنی را از دیگر برنامه‌های این اداره در این ایام میمون و خجسته عنوان کرد.
 
وی در ادامه از روحانیون خواست از ظرفیت دهه مبارکه فجر در خصوص سنت حسنه وقف در مراسمات و برنامه‌ها را مورد تبلیغ قرار دهند.
 
به گزارش فارس، در این جلسه رئیس اداره تبلیغات اسلامی و مسؤول عقیدتی و سیاسی نیروی انتظامی شهرستان حاجی‌آباد در خصوص نقش امام و شهدا و نقش وقف در استحکام اقتصادی جامعه مطالبی را بیان کردند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار