اختلافات میان شهرداری بندرعباس و اداره کل راه و شهرسازی استان هرمزگان بر سر تحویل شهرک پیامبر اعظم(ص) در جلسه ویژه با حضور رئیس شورای شهر بندرعباس بررسی و رفع شد.
کد خبر: ۳۶۲۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰ 18 January 2017
به گزارش تابناک هرمزگان، پرویز سالاری صبح امروز در نشست تعاملی شهرداری بندرعباس با اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان که در محل شورای اسلامی شهر بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد: مشکلات و مسائل و اختلافات مطرح میان شهرداری بندرعباس و اداره کل راه و شهرسازی استان هرمزگان بر سر تحویل شهرک پیامبر اعظم (ص) با حضور شهردار بندرعباس و معاونین شهرداری و مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان و معاونین این اداره کل به طور دقیق مورد بررسی قرار گرفت.
 
وی افزود: تعامل مطلوب میان اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری بندرعباس، نتایج و دستاوردهای بسیار ارزنده‌ای به دنبال دارد که یکی از آنها سرعت گرفتن روند توسعه مرکز استان هرمزگان به عنوان قطب اقتصاد و تجارت ایران است.
 
رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس با بیان اینکه مردم شایسته بهترین خدمات هستند، اضافه کرد: دستگاه‌های متولی توسعه شهر بندرعباس باید با کنار گذاشتن برخی اختلافات به کمک یکدیگر آمده و در روند توسعه شهر مسؤولیت بیشتری بر عهده بگیرند.
 
سالاری ادامه داد: شهرک پیامبر اعظم (ص) مسائل و مشکلات گوناگون و متنوعی دارد که جز در سایه یک همدلی مداوم نمی‌توان آنها را رفع کرد و مردم از ما مسؤولان انتظار تدبیر در جهت حل مشکلات‌شان را دارند.
 
وی گفت: در جلسه تعاملی میان شهرداری بندرعباس و اداره کل راه و شهرسازی مصوبات بسیار خوبی در زمینه همکاری‌های مشترک در زمینه صدور سند مالکیت در بافت‌های فرسوده و استعلام سندها از شهرداری بندرعباس برای در نظر گرفتن اصلاحات صورت گرفت که امیدواریم با تحقق آن، باری از دوش مردم ساکن در بافت‌های فرسوده شهر بندرعباس برداشته شود.
 
رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به هزینه‌هایی که تاکنون شهرداری در طرح‌های تفکیکی راه و شهرسازی در کل سطح شهر انجام داده، عنوان کرد: در این جلسه قرار شد تا این هزینه‌ها از سوی اداره کل راه و شهرسازی تأمین شود.
 
سالاری در پایان از توافق بر سر صدور سند سازمان آرامستان، سایت زباله، ایستگاه‌های آتش‌نشانی، ترمینال مسافربری نخل ناخدا و برخی دیگر از نقاط شهر با کاربری عمومی به نام شهرداری بندرعباس خبر داد و گفت: این اقدام سبب خواهد شد تا شهرداری با انگیزه بیشتری نسبت به توسعه این نقاط اقدام کند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار