به گفته معاون فرهنگی کمیته امداد، بیش از۵۰ درصد مددجویان تحت حمایت کمیته امداد که به مشهد مقدس اعزام شده‌اند، زیارت اولی هستند.
کد خبر: ۳۶۲۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۳ 17 January 2017

به گزارش تابناک : حجت الاسلام حسین احمدیان، با بیان اینکه آموزش سبک زندگی،برگزاری اردوهای فرهنگی و زیارتی برای زنان سرپرست خانوار، دختران بازمانده از تحصیل و ازدواج، دانشجویان، دانش آموزان، نخبگان و طلاب علوم دینی از جمله برنامه‌های فرهنگی در بخش مددجویی است، گفت: تاکنون ۷۰هزار نفر از مددجویان در قالب شوق زیارت به مشهد مقدس اعزام شده اند که پیش بینی می شود تا پایان امسال ۳۰هزار نفر دیگر نیز به این سفر معنوی مشرف شوند.

احمدیان تقویت روحیه معنوی خانواده‌های تحت حمایت و آشنایی آنها با سیره زندگی ائمّه معصومان (ع)،تحکیم بنیان خانواده،آموزش مهارت‌های زندگی،سبک زندگی اسلامی،شرکت درفعالیت‌ها و برنامه‌های جمعی را از اهداف اجرای طرح شوق زیارت در این نهاد دانست.

معاون فرهنگی کمیته امداد کشور به اعزام مددجویان به عتبات عالیات اشاره کرد و افزود: بیش از هشت هزار نفر از مددجویان  امسال به کربلای معلی اعزام شده اند و پیش بینی می شود تا پایان امسال دوهزارنفر دیگر از مددجویان به این سفر معنوی اعزام شوند.

وی با بیان اینکه یکی از موضوعات بسیار مهم و موردتوجه کمیته امداد رشد، ارتقاء و تعمیق باورهای دینی و سبک زندگی اسلامی  مددجویان است،اظهار کرد: در ایام اربعین بیش از ۱۳هزار نفر از مددجویان به عتبات عالیات مشرّف شدند.

معاون فرهنگی کمیته امداد کشور با بیان اینکه حدود ۸۰  هزار دانشجو و ۳۳۰هزار دانش آموز در کشور تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند، احیاء و تقویت عزت و کرامت خانواده، جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان، تلاش برای راهیابی دانشجویان به مقاطع بالاتر تحصیلی را از جمله خدمات قابل ارائه به آنان برشمرد.

به گزارش سایت خبری کمیته امداد؛ حجت الاسلام احمدیان یادآور شد: احیاء و ارتقاء سطح فکری و فرهنگی خانواده‌های تحت حمایت آموزش سبک زندگی،برگزاری اردوهای فرهنگی و زیارتی ،دوره های مشاوره از جمله برنامه های فرهنگی کمیته امداد برای مددجویان است.

شایسته ذکر است، علاقه مندان برای مشارکت در اعزام هموطنانی که تا به حال به اماکن زیارتی مشرف نشده‌اند، به سایت شوق زیارت به آدرس  http://shogheziarat.ir/ مراجعه و از نحوه پرداخت کمک های نقدی و غیرنقدی خود اطلاعات بیشتری کسب کنند.




منبع : ایسنا

برچسب ها: تابناک ، استان ها ، مشهد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار