سم زدایی از کبد عامل مهم و اساسی در سوزاندن چربی به شمار می رود زیرا کبد به سوزاندن چربی های ذخیره شده در بدن کمک می کند.
کد خبر: ۳۶۲۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲ 17 January 2017
به گزارش تابناک : معمولا با گرفتن رژیم های لاغری  دوست داریم که هر چه سریعتر وزنمان کم شود و به تناسب اندام ایده ال برسیم اما برای رسیدن به این هدف مطلوب باید مسیر صحیحی انتخاب شود که معمولا این مسئله با چالشهای فروانی برای افراد روبه رو است.

یکی از مواردی که معمولا در رژیم های غذایی مغفول واقع شده  کم توجهی به وعده غذایی به صبحانه است در حالی که مصرف سبزیجات  در این وعده غذایی تاثیر چشمگبری براب رسیدن به وزن ابده آل دارد.

با توجه به نقش مهم وعده صبحانه در تناسب اندام آزمایشاتی برای استفاده بهینه از این وعده انجام شده که نشان میدهد مصرف سبزیجات در این زمان برای دستیابی به ابن هدف مطلوب ضروری است.

براساس نتایج یکی از مطالعات  انجام شده نوشیدن روزانه یک لیوان از این معجون با معده خالی میزان سوخت و ساز بدن را تا مقدار زیادی افزایش می دهد.

مواد لازم:
1.یک عدد کدو سبز بزرگ
2.سه عدد خیار
3.یک عدد سیب ترجیحا سبز

برای استفاده از این معجون برای تناسب اندام یک عدد کدو سبز بزرگ،سه عدد خیار و یک عدد سیب ترجیحا سبز را با هم مخلوط کرده  آن را به صورت مایع استفاده کنید این معجون برای سوزاندن کالری استفاده و ویتامین ها و مواد معدنی را به بدن می رساند، و علاوه بر این، با استفاده از آن شما می توانید  تا حد زیادی کاهش وزن داشته باشید.




منبع : باشگاه خبرنگاران
برچسب ها: تابناک ، استان ها ، لاغری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار