مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش از افزودن یک فروند شناور به ناوگان مسافربری دریایی کیش خبر داد و در این باره گفت: این شناور 400 نفره به مجموعه ناوگان دریایی کیش افزوده شده است تا در مسیر چارک به کیش و بالعکس به مسافران خدمات ارائه کند.
کد خبر: ۳۵۲۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶ 01 January 2017
به گزارش تابناک هرمزگان، علی اصغر مونسان از افزودن یک فروند شناور به ناوگان مسافربری دریایی کیش خبر داد و در این باره گفت: این شناور 400 نفره به مجموعه ناوگان دریایی کیش افزوده شده است تا در مسیر چارک به کیش و بالعکس به مسافران خدمات ارائه کند.

وی افزود: با توجه به اینکه شناور جدید سرعت و استاندارد نسبتا مناسبی را داراست امیدواریم که با تلاش شبانه روزی دست اندرکاران این حوزه، در بخش توسعه دریایی شاهد افزایش کیفیت این عرصه باشیم زیرا ما بر این مسئله تاکید ویژه داریم و معتقدیم که کیش می تواند در حوزه حمل و نقل دریایی و مسافرت دریایی نسبت به سایر مناطق کشور سرآمد باشد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ضمن ابراز خرسندی از توسعه ناوگان دریایی کیش گفت: بین دو تا سه شناور 80 نفره دیگر نیز، در آینده نزدیک به ناوگان دریایی کیش افزوده می شود که جای خوشحالی دارد.

مونسان ادامه داد: همانطور که خرید هواپیما و توسعه ناوگان هوایی کیش می تواند منجر به افزایش گردشگر و خرسندی فعالان این عرصه شود، توسعه دریایی نیز مایه خرسندی و خوشحالی ماست زیرا قطعا کمک شایانی به عرصه گردشگری کیش خواهد داشت.

وی درباره زمان آغاز به کار این شناور اظهار کرد: این شناور فعالیت خود را از امروز شنبه 11 دی ماه در مسیر کیش به چارک و بالعکس آغاز خواهد کرد ضمن اینکه قرار است ما در ناوگان دریایی شاهد رشد و ارتقاء کیفیت خدمات ارائه شده به گردشگران نیز باشیم چرا که کیش می تواند در این عرصه پیشرو باشند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در پاسخ به این سوال که آیا قرار گرفتن دبیرخانه مناطق آزاد به عنوان زیر مجموعه وزارت دارایی بر عملکرد مناطق آزاد تاثیر گذار است، گفت: دبیرخانه مناطق آزاد با حفظ استقلال مناطق آزاد زیر مجموعه وزارت اقتصاد قرار خواهد گرفت که به نظر من حرکت خوبی نیست. زیرا رهبر معظم انقلاب در ابلاغیه اقتصاد مقاومتی خود به گسترش حوزه عملکرد مناطق آزاد اشاره داشتند اما این اقدام به نظر محدودیت است البته امیدواریم هر آنچه که به خیر کشور است رخ بدهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار