نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی:
نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: عزت و اقتدار و عظمت ایران اسلامی در 9 دی سال 88 برای تمامی جهانیان به اثبات رسید و ملت بزرگ ایران پیوند استوار دین، ملت و رهبری با آرمان‌های امام راحل را به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۳۵۱۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰ 29 December 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد در تجمع بزرگ 9 دی در بندرعباس با اشاره به اهمیت تاریخی نهم دی‌ماه 88 ، افرود: مردم هرمزگان ایمان، وحدت ملی و انسجام اسلامی را همواره به نمایش گذاشته‌اند و همواره نمادی از وحدت بین امام و امت بوده‌اند.
 
وی با اشاره به اینکه بصیرت ملت ایران در 9 دی‌ماه سال 88 غیرقابل‌انکار است، تصریح کرد: اهل ایمان باید اهل صبر باشند و مردان و زنان مؤمن در حیات بندگی خود باید در برابر سختی‌ها و مشکلات صابر باشند زیرا صبر زمینه به ثمر نشستن ایمان را فراهم می‌کند.
 
ابوترابی‌فرد بابیان اینکه در کنار صبر فردی باید صبر جمعی باشد و زیرا صبر جمعی است که سبب ارتقا صبر فردی می‌شود، اظهار کرد: صبر جمعی گره را می‌گشاید و اقتدار اجتماعی را به دنبال دارد پس باید تمامی ملت در کنار هم باشند و با صبر جمعی است که می‌توان نقشه دشمنان را نقشه بر آب کرد.
 
این فعال سیاسی با اشاره به اینکه دشمن با تمامی توان مقابل اسلام ایستاده و تنها قدرت وحدت و انسجام است که می‌تواند دشمن را از پای درآورد، اضافه کرد: اگر این وحدت و انسجام نبود امروز مقاومت مردم لبنان و حزب‌الله نبود و امروز شاهد آزادی حلب به‌عنوان نماد پیروزی برآمده از اندیشه‌های اسلامی در برابر تفکرات انحرافی نبودیم.
 
وی بابیان به اینکه دفاع مقدس نماد و ثمره صبر و شکیبایی است، خاطرنشان کرد: تقویت قدرت دفاعی برای دفاع از هویت اسلامی‌مان است که امروز به خود می‌بالیم که از قوای نظامی هماهنگ و قدرتمند تحت فرمانی واحد بهره می‌بریم که سبب عظمت انقلاب اسلامی‌شده است.
 
ابوترابی فرد با اشاره اینکه امروز سپاه، ارتش و نیروی انتظامی باقدرت و بالندگی‌شان در کنار قدرت موشکی کشورمان توانسته قدرت نظامی آمریکا را در منطقه تحت شعاع قرار دهد، عنوان کرد: قدرت دفاعی ایران، منطقه را برای همه کشورهای حاشیه خلیج‌فارس امن کرده است و ایران اسلامی که از اندیشه تحکیم اسلامی متولدشده است برای امنیت منطقه اقتدار خود را به رخ گذاشته و به نمایش درمی‌آورد.
 
نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه در جامعه اسلامی امام و امت باید در بالاترین سطح وحدت و همبستگی قرار داشته باشند، اضافه کرد: در سایه پیوند امام و امت جامعه به یک جامعه مقتدر و هماهنگ تبدیل می‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف استکبار جهانی و همراهان آگاه و ناآگاه در سال 88 مورد تهدید قرار دادن انسجام و وحدت ملی بود، اظهار کرد: همواره در طول دوران شکل‌گیری انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و به‌طورکلی در طول دوران نظام انقلاب اسلامی دشمن به این موضوع آگاه بوده است که رمز اتحاد، اقتدار و پیروزی‌های انقلاب اسلامی، پیوند امام، امت و رهبری بوده است و مورد هدف قرار دادن این موضوع تضعیف ملت ایران می‌شود.
 
ابوترابی فرد بابیان اینکه دشمن تفرقه و خلق ناامنی در جامعه اسلامی را مورد هدف قرار داده است، افزود: در سال 88 دشمن به دنبال تهدید امنیت کشور بود زیرا ایران اسلامی نماد امنیت نه‌تنها در منطقه بلکه در دنیاست.
 
وی ادامه داد: داعش و گروه‌های تروریستی که برای اروپا و آمریکا در حال حاضر یک تهدید هستند، محصول سازمان سیا و موساد هستند و چریک‌های اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی این جریان پلید و پرخطر را خلق کرده و با آسیب‌های شدیدی روبه‌رو شده‌اند.
 
نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جریان فتنه برای تهدید امنیت ایران اسلامی نقشه‌های پیچیده‌ای کشیده بود، تصریح کرد: از دیگر اهداف دشمنان ارائه تصویر بی‌ثبات از جمهوری اسلامی ایران در رسانه‌های خارجی بود.
 
وی بابیان اینکه باورهای ملت ایران و ملت‌های مسلمان همواره مورد تهدید دشمنان است، اضافه کرد: ملت ایران و زنان و مردان این نظام اسلامی در 9 دی‌ماه سال 88 برپا خاستند و شکوهمندترین آزمون خود را با موفقیت پشت سر گذاشتند و با حضور یکپارچه خود در کنار مقام معظم رهبری توانستند وحدت ملی، انسجام اسلامی، بصیرت سیاسی و حضور به هنگام مردم در دفاع از انقلاب اسلامی و حاکمیت آن را با افزایش اقتدار پیوند میان امام و امت و رهبری به نمایش بگذارند.
 
این فعال سیاسی با اشاره به اینکه این حرکت پرافتخار و ارزشمند برخاسته از بصیرت و متکی بر ایمان، اراده ملی برای خلق اقتداری نوین برای ملت و انقلاب اسلامی بود، عنوان کرد: عزت و اقتدار و عظمت ایران اسلامی بار دیگر برای تمامی جهانیان به اثبات رسید و ملت بزرگ ایران در 9 دی سال 88 پیوند استوار دین، ملت و رهبری با آرمان‌های امام راحل را به نمایش گذاشتند.
 
ابوترابی فرد بابیان اینکه امروزه نظام اسلامی در سایه هدایت‌های مقام معظم رهبری به یک قدرت بزرگ منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای تبدیل‌شده و هرروز شاهد استحکام بیشتر ملت با اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی هستیم، تصریح کرد: این ایستادگی امروز آمریکا و متحدانش را با شکست در سوریه، لبنان، فلسطین و عراق مواجه کرده است.
 
نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی در ادامه خلق اقتصاد مقاومتی که از سوی مقام معظم رهبری برای افزایش استحکام کشور راهبری می‌شود را راهگشای بهبود وضعیت اقتصاد کشور دانست و عنوان کرد: قوای سه‌گانه باید از تمامی ظرفیت اقتصاد مبتنی بر تولید، دانش و فناوری‌های نوین، مدیریت مصرف، تولید حداکثری و مصرف مدیریت‌شده مبتنی بر اصول و اجرای صحیح در راستای ریشه‌کن کردن فقر بهره ببرند.
 
وی در پایان گفت: باید در این مسیر بر مبارزه با فساد اخلاقی، اجتماعی و اقتصادی بیفزاییم و با هماهنگی و اتحاد گام برداشته و در سایه پیوند مردم و رهبری بتوانیم به‌سوی خلق اقتصاد مقاومتی گام برداریم.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار