مسؤول برگزاری نمایشگاه طلا و جواهر کیش:
مسؤول برگزاری دومین نمایشگاه طلا و جواهر کیش گفت: کیش بهترین منطقه برای فعالیت همه‌جانبه در زمینه طلا و جواهر بخصوص در زمینه صادرات است.
کد خبر: ۳۳۸۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۱ 04 December 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، محمود بندرچی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دومین نمایشگاه طلا و جواهر و سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی کیش امسال نیز از 18 تا 21 آذرماه در این جزیره برگزار خواهد شد که ظرفیتی بزرگ برای معرفی توانمندی‌های این حوزه مهم در کشور و زمینه‌سازی برای همگرایی میان بخش‌های مسؤول به منظور ایجاد امکان صادرات طلا و جواهر بشمار می‌رود.

وی با بیان این که نمایشگاه طلا و جواهر کیش امسال با کیفیت هر چه بیشتر و بهتری برگزار خواهد شد، افزود: امسال علاوه بر حضور شرکت‌های مهم و معتبر سال گذشته در این نمایشگاه، شرکت‌های توانمند جدیدی نیز در نمایشگاه امسال حضور پیدا خواهند کرد که سطح متراژ و وسعت نمایشگاه امسال را افزایش داده است.

مسؤول برگزاری دومین نمایشگاه طلا و جواهر کیش با تأکید بر اهمیت جدی‌تری گرفتن فعالیت‌های نمایشگاهی بخصوص در حوزه طلا و جواهر در کشورمان از جمله نمایشگاه طلا و جواهر کیش، خاطرنشان کرد: صنعت طلا و جواهر صنعت مهم و راهبردی برای کشور است و توسعه آن می‌توان ضمن ایجاد اشتغال هر چه بیشتر، سبب ارزآوری قابل توجهی نیز برای کشور شود.

بندرچی تأکید کرد: معتقدیم جزیره کیش بهترین منطقه و مکان برای فعالیت در زمینه طلا و جواهر است و اگر ما اعتقاد به صادرات در این عرصه داریم باید از ظرفیت مناطق آزاد کشورمان در این حوزه به خوبی بهره‌مند شویم.

وی ادامه داد: مسؤولان منطقه آزاد کیش انگیزه بالایی در تبدیل این منطقه به جایگاهی برای صادرات طلا و جواهر دارند و از سوی دیگر زیرساخت‌های مناسبی در این زمینه فراهم کرده‌اند و موقعیت جزیره کیش و پرواز‌های بین‌المللی، امکانات توریستی و تفریحی موجود در این جزیره و معافیت 25 ساله موجب شده تا این کیش بهترین مکان برای توسعه ظرفیت‌های بین‌المللی برای صادرات این محصول باشد.

مسؤول برگزاری دومین نمایشگاه طلا و جواهر کیش گفت: امکان ثبت شرکت به صورت 100 درصد خارجی در جزیره کیش و دیگر معافیت‌های مطلوب فعالیت در عرصه اقتصادی در این جزیره باعث شده تا بتوانیم به آن به عنوان بهترین منطقه برای فعالیت صادراتی در حوزه طلا و جواهر نگاه کنیم.

بندرچی رویکرد برگزاری نمایشگاه طلا و جواهر کیش را عرضه و معرفی هر چه بهتر و بیشتر توانمندی‌های این صنعت در بهره‌جستن از زیرساخت‌ها و قابلیت‌های این حوزه برشمرد و تصریح کرد: امیدواریم با استقبال شایسته مردم و فعالان این صنف از نمایشگاه کیش شاهد رشد انگیزه و دستاوردهای مطلوبی از دومین نمایشگاه طلا و جواهر کیش باشیم.

به گزارش تابناک هرمزگان، شرکت رستاک پاد ویژن مجری برگزاری دومین نمایشگاه طلا و جواهر کیش است که از 18 تا 21 آذرماه در جزیره کیش برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار