عضو هیأت مدیره انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل بندرعباس گفت: نقش‌آفرینی مطلوب در ساختار حمل و نقل جاده‌ای کشور در سایه مشارکت بخش خصوصی میسر است.
کد خبر: ۳۳۷۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸ 01 December 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، مهران نجاتی عصر امروز در نشست با جمعی از فعالان حوزه حمل و نقل اظهار کرد: حجم سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه حمل و نقل جاده‌ای بالاست و لذا هماهنگی ساختاری در میان بخش دولتی و بخش خصوصی در این حوزه سبب رشد کارآمدی در این حوزه خواهد شد.
 
وی با بیان این که استان هرمزگان و شهرستان بندرعباس در زمینه حمل و نقل جاده‌ای در کشور اهمیت بسیار فراوانی دارند، افزود: پشتیبانی از فعالیت بنادر مهم استان هرمزگان بخصوص بندر شهید رجایی در مجاورت شهر بندرعباس یکی از مهم‌ترین کارکردهای بخش خصوصی حوزه حمل و نقل در استان هرمزگان است که ابعادی ملی و حتی منطقه‌ای یافته است.
 
عضو هیأت مدیره انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل بندرعباس ادامه داد: در طول دو دهه اخیر انسجام بسیار خوبی میان بخش خصوصی و بخش دولتی در حوزه فعالیت‌های حمل و نقلی شکل گرفته که سبب شده تا بخش خصوصی نیز بتواند جایگاه خود در این حوزه را به خوبی بشناسد و بدون شک رشد فعالیت‌های اقتصادی ایران در حوزه سواحل و جزایر بر دوش همین شرکت‌های بخش خصوصی است که در حوزه حمل و نقل جاده‌ای سرمایه‌گذاری کرده‌اند.
 
نجاتی اضافه کرد: حمل و نقل زیرساخت توسعه پایدار در هر منطقه است و بار اصلی انتقال خدمات و ارائه کالاها و تجهیزات مورد نیاز برای رشد و پیشرفت در هر منطقه بر دوش بخش‌های حمل و نقلی کشور قرار دارد و بدون شک انسجام میان شرکت‌های حمل و نقل و همین طور وجود یک فضای همدلانه میان بخش خصوصی با بخش دولتی می‌تواند بر کارآیی این حوزه افزوده و نتایج هر چه بهتری به دنبال داشته باشد.
 
وی از همگرایی شایسته میان مدیران شرکت‌های حمل و نقل کالای جاده‌ای شهر بندرعباس نیز تقدیر کرد و گفت: بدون این همگرایی انجام مأموریت‌های بزرگ در راه کمک به توسعه ایران اسلامی امکان‌پذیر نبوده است و امیدواریم در سال‌های پیش‌رو بتوانیم با نقش‌آفرینی هر چه بهتر در حوزه حمل و نقل و در سایه همکاری بخش دولتی با این حوزه، گام‌های هرچه استوارتری برای اعتلای کشور برداریم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار