مشاور عالی فرمانده کل قوا در جمع بسیجیان کیش:
سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی با اشاره به نقش تاثیر گذار بسیج در حفظ امنیت داخلی کشور گفت: امروز بسیج علاوه بر ایجاد امنیت در کشور، توانسته در عراق و سوریه نیز امنیت آفرینی کند.
کد خبر: ۳۳۵۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۵ 26 November 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی، مشاور عالی فرمانده کل قوا صبح امروز در اجتماع بزرگ بسیجیان کیش، ضمن ابراز خرسندی از فعالیت عظیم این بخش در جزیره زیبای کیش در جمع خبرنگاران گفت: از اینکه توفیق پیدا کردم و توانستم طی هفته بسیج در جمع بسیجیان جزیره زیبای کیش باشم بسیار خرسندم.
 
وی جمعیت بسیجیان کیش را قابل توجه خواند و اظهار کرد: 7 هزار بسیجی در میان جمعیت کمتر از 37 هزار نفری جزیره کیش برای من بسیار خوشحال کننده است.
 
مشاور عالی فرمانده کل قوا بزرگترین دستاورد بسیج را امنیت پایدار جمهوری اسلامی ایران خواند و اظهار کرد:  بزرگترین دستاورد بسیج در بخش های داخلی و خارجی، امنیت پایدار جمهوری اسلامی ایران است که فرا مرزی نیز شده چرا که به لطف خداوند متعال ما نه تنها امنیت ملی کشورمان را توانسته ایم فراهم کنیم بلکه با حضور مستشاران نظامی در عراق و سوریه هم اکنون بسیجیان ما برای ملت عراق و سوریه نیز امنیت آفرین شده اند.
 
سرلشکر رحیم صفوی از الگو شدن بسیج ایران در کشورهای مسلمان خبر داد و تاکید کرد: این امنیت نشان دهنده این است که بسیجیان ما توانسته اند الگو شوند تا جایی که دولت عراق نیز هم اکنون 20 تیپ مردمی  تشکیل داده که امنیت عراق و آزاد سازی موصل بیشترین سهم را دارند.
 
وی ادامه داد: در مساله حلب نیز، نیروهای مردمی عراق که از بسیج ما الگو گرفته اند، بسیار موفق عمل کرده اند در واقع امروز بسیج الگویی است که دولت های مسلمان دیگر برای ایجاد امنیت خود از آن بهره برده اند لذا این از مهمترین دستاوردهای بسیج عزیز ماست.
 
مشاور عالی فرمانده کل قوا درباره وضعیت پسابرجام و موضوعات اخیر آمریکا گفت: امیدوار هستیم که آمریکایی ها به تعهدات خود پایدار باقی بمانند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار