فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش از اجرای 70 برنامه در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی، ورزشی و مانور نظامی در این هفته خبر داد و گفت: بالغ‌بر 70 برنامه در قالب‌هایی نظیر برگزاری پایگاه سلامت، آموزش خانواده‌ها و ورزش‌های مختلف را در این هفته خواهیم داشت.
کد خبر: ۳۳۱۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷ 19 November 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، سرگرد ابراهیم خادمی زاده ضمن تأکید بر فرمان امام راحل مبنی بر تشکیل بسیج به تشریح برنامه‌های هفته بسیج پرداخت و بیان کرد: امام خمینی (ره) بسیج را با دیدی خردمندانه، بیمه‌کننده نظام نامیدند و فرمودند: اگر در کشوری نوای دلنواز بسیجی طنین‌انداز شود، چشم جهان خواران دور خواهد شد. امروز نیز توطئه‌های دشمنان به‌واسطه بسیج خنثی‌شده است کما اینکه در فتنه 88 بسیج و حضور مردم مؤثر بوده است.
 
وی در ابتدای نشست خبری این ارگان برای تشریح برنامه‌های هفته بسیج گفت: بسیج همواره درصحنه‌های سیاسی و فرهنگی و اجتماعی حضوری فعال داشته و توانسته در کنار مردم توطئه‌های دشمنان را خنثی کند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش افزود: برنامه‌های هفته بسیج از 30 آبان آغاز و تا 6 آذرماه به پایان می‌رسد که طی این مدت بیش از 70 برنامه در حوزه‌های مختلف اجرا خواهد شد. 
 
وی درباره برنامه‌های اجرایی در این هفته بیان کرد: امسال به مناسبت هفته بسیج برنامه‌های مختلفی ازجمله: گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این عرصه، غبارروبی گلزار و یادواره شهدا را خواهیم داشت. همچنین شاهد حضور سازمان‌یافته بسیجیان در مراسم اربعین حسینی و حضور حلقه‌های صالحین در نماز جمعه در کنار تبیین گفتمان انقلابی گری  در مدارس و دانشگاه‌ها نیز خواهیم بود.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش از اجرای برنامه‌های ورزشی در این هفته خبر داد و بیان کرد: در بخش ورزشی نیز برنامه‌های مختلفی نظیر: فوتسال، پیاده‌روی و ... برنامه‌ریزی‌شده است.
 
خادمی زاده از اجرای برنامه عیادت از بیماران با حضور مسئولان خبر داد و افزود: برنامه عیادت از بیماران نیز با حضور مسئولان ازجمله برنامه‌های این هفته است همچنین بخشی نیز تحت عنوان اهدای خون توسط بسیجیان خواهیم داشت.
 
وی ادامه داد: برپایی ایستگاه سلامت و ویزیت رایگان مردم در کنار محفل انس با قرآن، برگزاری اردوهای تربیتی و تفریحی صالحین، کارگاه‌های آموزشی مختلف ویژه بانوان در خصوص مهارت‌های زندگی و سبک زندگی کارگاه‌های مادرانه و دخترانه نیز از دیگر برنامه‌های این بخش است.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش افزود: در این هفته شاهد اجتماع بزرگ بسیجیان جزیره با عنوان مدافعان حرم در کنار ساحل نیلگون خلیج‌فارس خواهیم بود تا به دشمنان نشان دهیم که بسیجیان مدافع حرم و نظام ولایت هستند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار