امام جمعه بندرعباس گفت: وصیت‌نامه امام خمینی (ره) به عنوان معمار کبیر انقلاب اسلامی ملاک و معیار انقلابی‌ بودن در جامعه ما است.
کد خبر: ۳۳۰۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۳ 18 November 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس اظهار کرد: نماز جمعه محل بالا بردن بصیرت دینی و سیاسی در جامعه است و باید نماز جمعه کلاس درسی برای نمازگزاران باشد.
 
وی با بیان اینکه حضور در نماز جمعه رشد فکری جامعه را بالا می‌برد، افزود: مسلمان و شیعه واقعی می‌بایست خود را به سلاح علم مجهز کرده تا بتواند در برابر شبهه‌هایی که به اصول اساسی اسلام وارد می‌شود، پاسخ دهد.
 
امام جمعه بندرعباس در ادامه با تسلیت ایام اربعین حسینی و با اشاره به حضور سیل انبوه ملت ایران در پیاده‌روی اربعین امسال، خاطرنشان کرد: امام صادق (ع) و حضرت زینب (س) و دیگر امامان شیعه بر حضور با شکوه و منسجم مسلمانان در پیاده‌روی اربعین حسینی تأکید ویژه‌ای داشته‌اند و حضور مشتاقانه ملت ایران در این مراسم با شکوه اثبات‌کننده عمق ارادت خویش به سید و سالار شهیدان است.
 
نعیم‌آبادی اضافه کرد: کسانی که به مراسم پیاده‌روی اربعین مشرف شدند که فوض عظیمی دریافت خواهند کرد و آنان که این سعادت نصیب‌شان نشده است، با یاد کردن از اباعبدالله و حضرت عباس (ع) و فرستادن مکرر سلام و صلوات به خاندان پاک رسول خدا از مواهب این فرصت عظیم بهره‌مند شوند.
 
وی در بخش دیگری از اظهارات خود به سفارش رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی اخیرشان به مطالعه وصیت‌نامه امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب اشاره و عنوان کرد: معیار و ملاک انقلابی بودن و انقلابی ماندن در این وصیت‌نامه با ارزش به خوبی مشخص شده و اگر بدون پیش‌داوری به وصیت‌نامه امام (ره) توجه و به آن عمل کنیم، مطمئن باشید از تمام حاشیه‌ها و یقه‌گیری‌ها دور خواهیم شد.
 
امام جمعه بندرعباس ادامه داد: دلهره‌های امام (ره) در این وصیت‌نامه به خوبی مشخص و قابل درک است و باید در شرایط امروز به دقت به این دلهره‌ها و نکته‌سنجی‌های امام توجه کنیم تا مبادا در گزند انحرافات بیفتیم.
 
نعیم‌آبادی در پایان گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی به خوبی و به شایستگی راه امام خمینی (ره) را ادامه داده‌اند و اکنون امنیت و آرامش کشور را مدیون هدایت‌های هوشمندانه و مدبرانه رهبری معظم انقلاب هستیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار