فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم از اجرا و برگزاری 40 برنامه شاخص هفته بسیج در قشم خبر داد.
کد خبر: ۳۳۰۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶ 17 November 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، رحمت‌الله دهقانی در نشست خبری، با تشریح برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان اظهار داشت: تشکیل سپاه و بسیج از تدابیر بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) برای دفاع از اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود و امنیت امروز ما به برکت خون شهدا و بسیجیان ولایت مدار است.  

وی با بیان اینکه به مناسبت هفته بسیج 40 برنامه شاخص در شهرستان قشم  برگزار می‌شود افزود: هدف از برگزاری هفته بسیج معرفی دستاوردهای و تبیین فعالیت های بسیج درسطح جامعه است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم با بیان اینکه یادواره شهدای حرم در نخستین روز از هفته بسیج در شهر درگهان برگزار خواهد شد ادامه داد: اعزام و ویزیت رایگان دو تیم پزشکی به روستاهای باغ بالا و دوستکو در بخش مرکزی و شهاب، تجلیل از بسیجیان نمونه، دیدار با خانواده‌ معظم شهدای قشم و هرمز و برگزاری اردوهای جهادی در نقاط محروم بخشی از ویژه برنامه‌های هفته بسیج امسال در قشم است.

دهقانی با بیان اینکه افتتاح چند طرح اقتصاد مقاومتی در نقاط محروم و یک باب مسجد در جزیره هرمز افتتاح خواهد شد تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه آسیب های اجتماعی در روستای باغ بالا، برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموزی، در بخش شهاب، برگزاری متعدد مسابقات ورزشی و حضور در آئین با شکوه نماز جمعه برای این هفته پیش‌بینی شده است.

 وی با اشاره به اینکه همایش بزرگ پیاده‌روی خانواده هم از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان است خاطرنشان ساخت: حضور افتخار آفرین جوانان ولایی کشور در این نهاد مقدس باعث شده نه تنها تهدیدات و تحریم های دشمنان خنثی و کارساز نباشد بلکه با پشتوانه حمایتی بسیج  و فرزندان رشید اسلام کشور در مسیر سازندگی قرار بگیرد.   
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار