رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان بیان کرد: اقتصاد به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین مسائل کشور مطرح است و افرادی که در این عرصه فعالیت می‌کنند جهادگران عرصه اقتصادی هستند.
کد خبر: ۳۳۰۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲ 17 November 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، حسین هاشمی تختی در بازدید از پالایشگاه نفت بندرعباس و در جمع کارکنان این پالایشگاه عنوان کرد: صنعتگران گردانندگان اصلی چرخه اقتصادی هستند که با مسئولیت‌پذیری و انجام تکلیف چراغ این عرصه را در ایران روشن نگاه داشته‌اند.

وی در ادامه با اشاره به‌سختی و فشردگی کار صنعتگران گفت: ایجاد فضای مودت و دوستی به پویایی و ایجاد انگیزه در محیط‌های صنعتی کمک می‌کند ازاین‌رو باید همیشه محیط کار صنعتگران مملو از حس خوب همکاری و هم یاری باشد.

این مقام مسئول افزود: استفاده از توان و نیروی جوانان در تمامی عرصه‌های صنعتی می‌تواند علاوه بر ایجاد انگیزش، باعث خلاقیت و تولید بهتر نیز شود.

نماینده حوزه مرکزی استان هرمزگان در خانه ملت با تأکید بر اینکه وظیفه اصلی ما تولید بر اساس چارچوب‌ها و قوانین است گفت: استان هرمزگان ظرفیت‌های بالایی درزمینهٔ صنعت و تولید دارد و می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات اقتصادی در کشور باشد.

هاشمی تختی اظهار کرد: کارگران امروز بادانش،مهارت و آشنایی با رویکرد‌های تحلیلی محور اساسی توسعه کشور هستند و نقش تعیین‌کننده‌ای در توسعه کشور دارند.

وی عنوان کرد: توانمندی کارگران در عرصه کار و تولید، چرخ‌های تولید و صنعت را به حرکت درآورده و آن را به جلو می‏‌راند همچنان که غفلت از نقش آنان توسعه صنعت کشور را دچار وقفه می‌سازد.

رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان در پایان تصریح کرد: جامعه امروز ما با توجه به دگرگونی‌های فناورانه و ارتباطات منطقه‌ای و جهانی و ترسیم برنامه‌های بزرگ تجاری با جهان ضرورت توجه بیش‌ازپیش به جامعه کارگری به‌عنوان محور اصلی تولید و صنعت کشور را برمی‌تابد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار